Ґрунтовка для металу під фарбування автомобіля – етапи робіт. Ґрунтування металу під фарбування

Ґрунтовка для металу під фарбування автомобіля. етапи робіт

Ґрунтування автомобіля перед фарбуванням. відповідальний момент. Це як фундамент, на якому будуються наступні шари декоративного покриття автомобіля (недарма слово “Grund” у перекладі з німецької означає “основа, ґрунт”). Найпрофесійнішими малярськими навичками огріхів ґрунтування не виправити. Тому важливо знати властивості та особливості матеріалу, правила роботи з ним: технологію нанесення, режим сушіння, в’язкість, способи підготовки поверхні.

Відновлення лакофарбового покриття автомобіля після аварії внаслідок кузовної корозії або з метою тюнінгу. звичайна справа. Фарбування машини являє собою багатоетапний процес. Обов’язковий захід у реставрації металевих і пластикових елементів, яким не можна нехтувати. ґрунтовка авто перед фарбуванням.

Для чого потрібна ґрунтовка

Для багатьох водіїв бездоганне ЛФП. питання престижу, показник статусу. Щоб домогтися ідеально гладкої поверхні, необхідно ґрунтувати авто перед фарбуванням.

Ґрунтовка. проміжний шар між основою і автоемаллю. виконує такі завдання:

ґрунтовка, металу, фарбування, автомобіля
  • видаляє і запобігає появі іржі на кузові;
  • заповнює собою тріщини і вм’ятини, при цьому випадково отримані патьоки легко усуваються шліфуванням і фінішним шаром;
  • захищає оброблені деталі від води і механічних пошкоджень;
  • служить для зв’язки (адгезії) металу і пластмаси з фарбою.

Технологія ґрунтування нескладна: потрібні мінімум підручних інструментів і витратні матеріали.

Основні типи ґрунтів, що застосовуються для ремонту автомобілів

Залежно від стану кузова, днища і колісних арок майстри обирають певний тип ґрунтів.

Загалом розрізняють три основні види матеріалу:

ґрунтовка, металу, фарбування, автомобіля
  • Акриловий. найпопулярніший універсальний ґрунт. Суміш застосовується, коли немає серйозних вм’ятин, відколів, слідів корозії. Склади легко наносяться, забезпечуючи відмінну адгезію фарбувальних площ з ЛФП.
  • Кислотний. чорновий шар, що захищає деталі від вологи і солей. Тонка плівка засобу не призначена для безпосереднього нанесення емалі: попередньо потрібно обробити поверхню наповнювачем. Кислотний склад не працює з поліефірною шпаклівкою та епоксидною ґрунтовкою.
  • Епоксидний. термостійкий і вологостійкий тип автоґрунтовок створений на основі природних матеріалів. Міцна база під фарбування успішно протистоїть механічним впливам та іржі.

Сушити епоксидні матеріали потрібно не менше 12 годин, що сильно затягує ремонт.

Якими бувають ґрунтовки для автомобіля

Ґрунтування автомобіля перед фарбуванням. відповідальний момент. Це як фундамент, на якому будуються наступні шари декоративного покриття автомобіля (недарма слово “Grund” у перекладі з німецької означає “основа, ґрунт”). Найпрофесійнішими малярськими навичками огріхів ґрунтування не виправити. Тому важливо знати властивості та особливості матеріалу, правила роботи з ним: технологію нанесення, режим сушіння, в’язкість, способи підготовки поверхні.

Первинні

Це група праймерів (prime. “головний, перший, основний”). Первинні ґрунти. вони ж кислотні, травлять, антикорозійні. наносять на голий метал перед іншими шарами і шпаклівками.

Склади виконують дві функції: антикорозійну та адгезійну. Кузов автомобіля під час руху зазнає великих напружень і знакозмінних навантажень, особливо в місцях з’єднань деталей. У результаті на міцному лаку утворюються найдрібніші тріщини, через які волога прямує до тонкого кузовного металу: незабаром ви спостерігатимете появу рудих плям на, здавалося б, цілому покритті.

Як страховку від подібних випадків використовують праймери: розвиток тріщин припиняється на межі первинних ґрунтів. Відповідно, осередки корозії не утворюються. При цьому шар праймера має бути дуже тонким. 10 мкм. Нанесений кілька разів товстий первинний ґрунт під механічними навантаженнями трісне швидше.

  • на кислотні (одно- і двокомпонентні), створені на основі полівінілбутиралю (PVB);
  • і епоксидні. універсальні, що застосовуються і як вторинні покриття.

Нюанс із “кислотниками”: їх можна класти на затверділу шпаклівку. При цьому шпаклювати PVB не можна.

Вторинні

Ці речовини (філери) називають вирівнювачами, порозаповнювачами, наповнювачами.

Філери і виконують саме такі завдання: заповнюють собою нерівності на реставрованій поверхні, подряпини, шорсткості від шліфувальних шкурок і наждачного паперу, якими обробляють попередньо покладену шпаклівку.

Наповнювач іде другим: лягає на первинний ґрунт, стару фарбу, інший шар, але тільки не на голий метал. Ґрунт-порозаповнювач ізолює неоднорідні деталі, що ремонтуються, від агресивних емалей і лаків. Одночасно служить прекрасним посередником між металом або пластиком і лакофарбовим покриттям.

Підготовчі роботи, готуємо ґрунт і автомобіль

Для зручності повного або часткового фарбування зніміть всі навісні елементи авто або тільки ті, які підлягають ремонту: капот, двері, скління, крила, бампер.

  • Зачистіть відколи, вм’ятини, тріщини на панелях до голого металу.
  • Заваріть пробоїни і наскрізь проржавілі місця.
  • Рубці від зварювання пройдіть пелюстковим кругом, потім металевою насадкою на дриль.
  • Усуньте пухкі частинки, що відшаровуються.
  • Не забувайте обов’язково знежирювати площі спочатку ацетоном, слідом. спиртом.
  • Прогрійте деталі промисловим феном приблизно до 80°С для обробки цинк-марганцевим перетворювачем іржі, наприклад, складом “Цинкар” (дійте за інструкцією, що додається).

Після закінчення підготовки зашпаклюйте (за необхідності) поверхні, приступайте до ґрунтування автомобіля для фарбування.

Набір інструментів

Заздалегідь підготуйте матеріали, інструментарій і пристосування.

  • компресор продуктивністю до 200 л повітря на хвилину;
  • шланг;
  • фарбопульт;
  • гнучкий силіконовий шпатель;
  • малярський папір;
  • будівельний скотч;
  • ганчір’я;
  • шліфувальні круги різної зернистості.

Подбайте про марлю або малярське сито (190 мікрон) для проціджування складів. А також рукавичках, респіраторі, спецодязі: адже працювати доведеться з токсичними речовинами. У чистому, теплому (10-15 °С), добре освітленому приміщенні повинна справно працювати вентиляція.

Яким фарбопультом ґрунтувати автомобіль

Валики і пензлики в ґрунтуванні машини допустимі, але краще вибрати пневматичний фарбувальний пістолет. Моделі фарбопультів із системою розпилення HVLP (великий об’єм при малому тиску):

  • економлять час;
  • знижують витрату матеріалу;
  • виконують якісну обробку ремонтованих площ.

Дюза (сопло) має бути розміром 1,6-2,2 мм (для точкової роботи. 1,3-1,4 мм). Коли наповнювальний матеріал проходить через отвори меншого діаметра, плівка виходить занадто тонкою: доводиться накладати додаткові шари ґрунту. Зробіть пробне розпилення, налаштуйте розмір факела, регулюючи тиск компресора.

Як розводити ґрунтовку для авто з затверджувачем

Зважені частинки ґрунтовки сідають на дно банки, тому попередньо збовтайте вміст ємності. Потім домішайте затверджувач і розчинник у пропорціях, зазначених виробником на етикетці. Правильно розводити ґрунтовку для авто з затверджувачем потрібно таким чином:

  • Однокомпонентні ґрунти: введіть 20-25 % розчинника (затверджувач тут зайвий).
  • Двокомпонентні склади: додайте насамперед затверджувач у рекомендованому співвідношенні. Слідом вливайте мірною склянкою розчинник: доведіть склад до робочої консистенції. Етикетки ґрунтів супроводжуються написами “31”, “41”, “51”, що читаються так: на 3 частини ґрунту потрібно 1 частина затверджувача і т. д. д.

Готові до застосування ґрунти процідіть через марлю або фільтр. Не змішуйте матеріали різних виробників, але популярний у майстрів розчинник під номером 647 вважається універсальним.

Маскування перед ґрунтуванням

Демонтовані деталі авто маскувати немає необхідності. Але якщо ви не знімали пороги, інші елементи, прилеглі поверхні потрібно вкрити, щоб на них не потрапив ґрунт.

Скористайтеся молярською стрічкою з відворотом: тоді на кордонах заґрунтованої площі не утвориться “сходинка”. Остання, навіть якщо її зашліфувати, проступить після фарбування.

Також добре допоможуть трафарети: виріжте їх зі щільного непромокального паперу або поліетилену, приклейте до деталей скотчем. Дещо дорожче обійдуться спеціальні змащувальні засоби.

Знімати маскування можна після повного висихання ґрунту та емалі.

Як наносити філер

Філер. більш відповідальний шар для формування підкладки під оздоблення.

Нанесення філлера на авто

Під час нанесення дотримуйтеся таких правил:

  • наносьте суміш тонкою рівномірною плівкою;
  • кількість шарів для відмінної підготовки основи. 2-3, між ними витримуйте 20-40 хвилин на просушку;
  • кладіть один шар по горизонталі, черговий. по вертикалі: перехресними рухами ви отримаєте рівну і гладку поверхню;
  • після нанесення останнього шару філера почекайте 20-40 хвилин, потім підніміть температуру в гаражі: ґрунт швидше висохне і затвердіє;
  • патьоки і дрібні нерівності нівелюйте шліфуванням.

Працюйте пневматичним фарбопультом, шліфуйте деталі механічним інструментом або дійте вручну сухим або мокрим методами.

Як наносити праймер

Завдання праймерів. збільшити зчеплення між основою і ЛФП.

Працюючи з первинними складами, враховуйте нюанси:

  • гарненько струшуйте банку з речовиною;
  • робіть перший шар якомога тоншим (використовуйте пензель або тампон);
  • вичікуйте 5-10 хвилин для висихання ґрунту;
  • переконайтеся, що в висохлій плівці немає забруднень, ворсинок.

Щоб прибрати шорсткості та пори, нанесіть другий шар праймера.

Як бути з новими деталями

Нові оригінальні деталі проходять на заводі знежирення, потім їх фосфатують і покривають катафорезним ґрунтом методом електроосадження: поверхня отримує матове покриття зі слабким глянцем. Дешеві запчастини обробляють транспортувальним яскраво-глянцевим або матовим ґрунтом.

Цілісний, без дефектів, катафозний ґрунт зашліфуйте абразивами P240. P320, знежирте. Потім покрийте акриловим двокомпонентним акриловим філером. Можна також обробити деталь скотч-брайтом, знежирити і пофарбувати.

Сумнівної якості покриття зніміть шліфуванням до чистого металу, заґрунтуйте первинним і вторинним складами. Цими заходами ви збільшите сполучні властивості проміжного шару і підвищите стійкість до відколів.

Автомобільний ґрунт: як правильно ґрунтувати автомобіль

Зробити своїми руками проміжну зчіпну ланку між кузовом і фарбою неважко. Але результат не терпить недбалості, тому ґрунтувати автомобіль перед фарбуванням потрібно правильно, озброївшись теоретичними знаннями.

Ґрунт по пластику

Частка міцних, легких, стійких до корозії пластмасових деталей у сучасних автомобілях постійно зростає. Однак автоемаль на бамперах, молдингах, оздобленні стійок і колісних арок тримається погано: гладкі поверхні мають низький поверхневий натяг. Для вирішення проблеми застосовують спеціальні ґрунти.

Матеріали мають високі адгезивні властивості та еластичність, достатню, щоб витримувати скручування і вигини кузовних елементів під час руху машини.

За хімічним складом ґрунти по пластику діляться на дві основні групи:

  • Акрилові. нетоксичні склади без запаху, які легко лягають на ремонтовані поверхні.
  • Алкідні. універсальні, виготовлені на основі алкідних смол, речовини вважаються професійними засобами.

Обидва види матеріалів виготовляють у вигляді аерозолів або фасують у балони під розпилювачі-пістолети.

Акриловий однокомпонентний

Позначення на тарі. 1К. До групи входять так звані мокрі ґрунти. Однокомпонентні склади наносять тонкою плівкою для адгезії основи з фарбою і як захист від корозії. Продукт сохне 12 годин за температури 20 °С. Універсальна суміш поєднується з усіма видами автоемалі.

Акриловий двокомпонентний

Позначення на етикетці. 2К. Порозаповнювальна ґрунтовка для металу під фарбування автомобіля частіше йде на фінішному етапі. Суміш із затверджувачем наносять товстим шаром, вирівнюючи шліфувальні риски, інші дрібні дефекти.

Антикорозійний ґрунт

Це “кислотний” продукт, який кладуть на чистий метал як первинний шар. Завдання спеціалізованого складу. захист кузовних елементів від іржі.

Антикорозійний ґрунт обов’язково покривають вторинним шаром. Заводський катафорезний ґрунт на нових оригінальних деталях “кислотником” не обробляють.

Як правильно ґрунтувати авто перед фарбуванням

До процедури потрібно ґрунтовно підготуватися. Спочатку забезпечте чисте, добре провітрюване й освітлене приміщення. Далі підготуйте якісні витратні матеріали від відомих виробників, обладнання (шліфмашинку, повітряний компресор, фарбопульт). Не пропускайте технологічні операції, ретельно виконуйте кожен пункт: найменша недбалість позначиться на кінцевому результаті. Не нехтуйте початковим сухим проявочним покриттям, яке оголить кожну риску, скол, залом.

Покрокова інструкція, як правильно ґрунтувати автомобіль

Підготовчі роботи займають до 80% часу, відведеного на реставрацію ЛФП.

  • після миття машини;
  • сушіння промисловим феном;
  • демонтажу навісних деталей, фурнітури, замків;
  • маскування ущільнювачів, інших елементів, які не підлягають фарбуванню;
  • ручного або машинного шліфування;
  • шпаклівки рідкими, м’якими або скловолокнистими складами.

Проведіть усі процедури, залиште машину на добу.

Способи нанесення ґрунту

Ґрунтовка наноситься різними способами, що залежать від складу матеріалу, форми фасування, цілей використання суміші.

Якщо відкинути серійний заводський метод занурення кузова і його деталей у спеціальні ванни, то слюсарям і автолюбителям доступні:

  • пензлі, валики. для маленьких площ;
  • тампони. для точкової роботи;
  • аерозольні балончики. для локальних ремонтів;
  • пневматичні пістолети. для повного відновлення ЛФП.

Сопла пістолетів і аерозолів тримайте на відстані 20-30 см від поверхні, починайте рухи спочатку по горизонталі, потім по вертикалі від краю ремонтованої площі до центру.

Нанесення першого шару ґрунту

Перший (обпилювальний) шар наноситься тільки один раз на знежирену і знепилену поверхню.

  • Рухи. плавні, поздовжні.
  • Плівка. тонка, рівномірна.
  • Тиск компресора. 2-4 атм.
  • Точка повернення сопла. за межами межі оброблюваної деталі.

Ледь помітний пилоподібний шар сохне 15-20 хвилин, поки не стане матовим.

Шліфування початкового шару

Після закінчення терміну сушіння первинного шару (звіряйтеся з інструкцією) візьміть водостійкий наждачний папір Р320-Р400 і, постійно поливаючи деталь водою, зашліфуйте оброблену панель. Процес називають замиванням.

Поміняйте зернистість наждачки на номер Р500-Р600, щоб остаточно прибрати мікротріщини і нерівності. Машинне шліфування на цьому етапі не раціональне.

Нанесення фінішного шару ґрунтовки

Після висихання деталі наносьте послідовно другий (напівсухий), третій (напівмокрий) і, нарешті, четвертий (мокрий) шари ґрунтовки. Техніка нанесення не змінюється, але працювати потрібно більш інтенсивно. Час проміжного сушіння. 5-10 хв.

На фінішний шар, як індикатор, нанесіть “прояснювальний” ґрунт іншого кольору, який явно покаже решту шорсткостей, рисок, западин, що залишилися.

Прибрати дефекти можна двома способами:

  • “По мокрому”. замивкою, при цьому номер останнього наждачного паперу має бути P600-P800.
  • “По сухому”. ексцентриковою шліфувальною машиною з м’яким кругом.

Затирати ґрунтовку для машини під фарбування не можна до шпаклівки або голого металу.

Сушка

Ґрунтовка з затверджувачем сохне 15-20 хвилин. Однак досвідчені малярі наполягають на 1 годині сушіння. Якщо ґрунтувальну суміш використовували без добавок, то час повного висихання кузова розтягується на добу.

Слідкуйте за чистотою приміщення: будь-яка ворсинка і пил зіпсують роботу.

Чи потрібно наносити ґрунтовку на стару фарбу авто

Якщо заводська автоемаль міцно тримається, то ґрунтувати її можна. Однак із глянцевої і не знежиреної поверхні продукт стікатиме. Тому обов’язкова умова ґрунтування по старому покриттю. обробка останнього абразивними матеріалами.

Вибір фарби

Існує кілька способів підбору автоемалі. Готову автомобільну фарбу в банках об’ємом 2-3 л неважко купити в магазині. Якщо перефарбовують увесь кузов, проблем із відтінком не виникає, ба більше, можна скористатися нагодою і кардинально змінити екстер’єр авто.

Інша справа, коли ремонт ЛФП локальний: щоб не помилитися з кольором, зніміть кришку з бензобака та за нею в автомагазині підберіть відповідний колір. При нанесенні емалі не робіть чітких меж між старим і новим покриттям. Шансів на 100-відсотковий збіг кольорів мало, тому зверніться до спеціалізованого центру, де співробітники, змішуючи кольори, комп’ютерним методом підберуть ідеальний варіант.

Переваги та недоліки ґрунтування автомобіля

Автоґрунтовка. багатофункціональна речовина, що формує підкладку під фарбування машини.

Ґрунтувальні матеріали мають такі позитивні сторони:

  • не пропускають вологу, оберігаючи кузовні деталі (особливо важливо. днище) від корозії;
  • не бояться перепадів температур;
  • еластичні й тому стійкі до механічних пошкоджень;
  • довговічні;
  • екологічні: незважаючи на багатий хімічний склад, не завдають шкоди здоров’ю користувачів і навколишньому середовищу;
  • забезпечують зчеплення основи з ЛФП;
  • утворюють ідеально гладку поверхню під фарбування;
  • легко наносяться;
  • швидко сохнуть.

До недоліків можна віднести високу вартість. Але великий термін служби виправдовує витрати на продукт.

Особливості ґрунтовки в домашніх умовах

Технологія ґрунтування однакова, чи проводиться вона у власному гаражі або автосервісі. Порушення порядку дій обертається втратою часу і грошей.

Хороший результат приходить із практикою. Якщо у вас є базові навички автослюсаря, то заґрунтувати автомобіль перед фарбуванням у домашніх умовах реально:

  • Чи є в гаражі припливно-витяжна вентиляція.
  • Чи можете ви підтримувати оптимальну температуру для просушування сумішей.
  • Підрахуйте вартість захисного костюма з респіратором.
  • Визначте і витрати на фарбувальне обладнання.

Частина продуктів (затверджувачі, розчинники, проявні ґрунти) залишиться невикористаною.

Помилково думати, що в гаражних умовах працювати простіше і дешевше. Зваживши всі ризики, ви, можливо, прийдете до думки довірити реставрацію ЛФП професіоналам.

Ґрунтовка для металу під фарбування автомобіля. етапи робіт

Ґрунтування автомобіля перед фарбуванням. відповідальний момент. Це як фундамент, на якому будуються наступні шари декоративного покриття автомобіля (недарма слово “Grund” у перекладі з німецької означає “основа, ґрунт”). Найпрофесійнішими малярськими навичками огріхів ґрунтування не виправити. Тому важливо знати властивості та особливості матеріалу, правила роботи з ним: технологію нанесення, режим сушіння, в’язкість, способи підготовки поверхні.

Відновлення лакофарбового покриття автомобіля після аварії внаслідок кузовної корозії або з метою тюнінгу. звичайна справа. Фарбування машини являє собою багатоетапний процес. Обов’язковий захід у реставрації металевих і пластикових елементів, яким не можна нехтувати. ґрунтовка авто перед фарбуванням.

Для чого потрібна ґрунтовка

Для багатьох водіїв бездоганне ЛФП. питання престижу, показник статусу. Щоб домогтися ідеально гладкої поверхні, необхідно ґрунтувати авто перед фарбуванням.

Ґрунтовка. проміжний шар між основою та автоемаллю. виконує такі завдання:

  • видаляє і запобігає появі іржі на кузові;
  • заповнює собою тріщини і вм’ятини, при цьому випадково отримані патьоки легко усуваються шліфуванням і фінішним шаром;
  • захищає оброблені деталі від води та механічних пошкоджень;
  • служить для зв’язування (адгезії) металу і пластмаси з фарбою.

Технологія ґрунтування нескладна: потрібні мінімум підручних інструментів і витратні матеріали.

Основні типи ґрунтів, що застосовуються для ремонту автомобілів

Залежно від стану кузова, днища і колісних арок майстри вибирають певний тип ґрунтів.

Загалом розрізняють три основні види матеріалу:

  • Акриловий. найпопулярніший універсальний ґрунт. Суміш застосовується, коли немає серйозних вм’ятин, відколів, слідів корозії. Склади легко наносяться, забезпечуючи відмінну адгезію фарбувальних площ з ЛФП.
  • Кислотний. чорновий шар, що захищає деталі від вологи і солей. Тонка плівка засобу не призначена для безпосереднього нанесення емалі: попередньо потрібно обробити поверхню наповнювачем. Кислотний склад не працює з поліефірною шпаклівкою та епоксидною ґрунтовкою.
  • Епоксидний. термостійкий і вологостійкий тип автоґрунтовок створений на основі природних матеріалів. Міцна база під фарбування успішно протистоїть механічним впливам та іржі.

Сушити епоксидні матеріали потрібно не менше 12 годин, що сильно затягує ремонт.

Якими бувають ґрунтовки для автомобіля

Ґрунтування автомобіля перед фарбуванням. відповідальний момент. Це як фундамент, на якому будуються наступні шари декоративного покриття автомобіля (недарма слово “Grund” у перекладі з німецької означає “основа, ґрунт”). Найпрофесійнішими малярськими навичками огріхів ґрунтування не виправити. Тому важливо знати властивості та особливості матеріалу, правила роботи з ним: технологію нанесення, режим сушіння, в’язкість, способи підготовки поверхні.

Первинні

Це група праймерів (prime. “головний, перший, основний”). Первинні ґрунти. вони ж кислотні, травлять, антикорозійні. наносять на голий метал перед іншими шарами і шпаклівками.

Склади виконують дві функції: антикорозійну та адгезійну. Кузов автомобіля під час руху зазнає великих напружень і знакозмінних навантажень, особливо в місцях з’єднань деталей. У результаті на міцному лаку утворюються найдрібніші тріщини, через які волога спрямовується до тонкого кузовного металу: незабаром ви спостерігатимете появу рудих плям на, здавалося б, цілому покритті

Як страховку від подібних випадків використовують праймери: розвиток тріщин припиняється на межі первинних ґрунтів. Відповідно, осередки корозії не утворюються. При цьому шар праймера має бути дуже тонким. 10 мкм. Нанесений кілька разів товстий первинний ґрунт під механічними навантаженнями трісне швидше.

  • на кислотні (одно- і двокомпонентні), створені на основі полівінілбутиралю (PVB);
  • і епоксидні. універсальні, що застосовуються і як вторинні покриття.

Нюанс із “кислотниками”: їх можна класти на затверділу шпаклівку. При цьому шпаклювати PVB не можна.

Вторинні

Ці речовини (філери) називають вирівнювачами, порозаповнювачами, наповнювачами.

Філери і виконують саме такі завдання: заповнюють собою нерівності на поверхні, що реставрується, подряпини, шорсткості від шліфувальних шкурок і наждачного паперу, якими обробляють попередньо покладену шпаклівку.

ґрунтовка, металу, фарбування, автомобіля

Наповнювач йде другим: лягає на первинний ґрунт, стару фарбу, інший шар, але тільки не на голий метал. Грунт-порозаповнювач ізолює неоднорідні ремонтовані деталі від агресивних емалей і лаків. Одночасно служить прекрасним посередником між металом або пластиком і лакофарбовим покриттям.

Підготовчі роботи, готуємо ґрунт і автомобіль

Для зручності повного або часткового фарбування зніміть всі навісні елементи авто або тільки ті, які підлягають ремонту: капот, двері, скління, крила, бампер.

  • Зачистіть відколи, вм’ятини, тріщини на панелях до голого металу.
  • Заваріть пробоїни і наскрізь проржавілі місця.
  • Рубці від зварювання пройдіть пелюстковим кругом, потім металевою насадкою на дриль.
  • Усуньте пухкі частинки, що відшаровуються.
  • Не забувайте обов’язково знежирювати площі спочатку ацетоном, слідом. спиртом.
  • Прогрійте деталі промисловим феном приблизно до 80°С для обробки цинк-марганцевим перетворювачем іржі, наприклад, складом “Цинкар” (дійте за інструкцією, що додається).

Після закінчення підготовки зашпаклюйте (за необхідності) поверхні, приступайте до ґрунтування автомобіля для фарбування.

Набір інструментів

Заздалегідь підготуйте матеріали, інструментарій і пристосування.

  • компресор продуктивністю до 200 л повітря на хвилину;
  • шланг;
  • фарбопульт;
  • гнучкий силіконовий шпатель;
  • малярський папір;
  • будівельний скотч;
  • ганчір’я;
  • шліфувальні круги різної зернистості.

Подбайте про марлю або малярське сито (190 мікрон) для проціджування складів. А також рукавичках, респіраторі, спецодязі: адже працювати доведеться з токсичними речовинами. У чистому, теплому (10-15 °С), добре освітленому приміщенні повинна справно працювати вентиляція.

Яким фарбопультом ґрунтувати автомобіль

Валики і пензлики в ґрунтуванні машини допустимі, але краще вибрати пневматичний фарбувальний пістолет. Моделі фарбопультів із системою розпилення HVLP (великий об’єм при малому тиску):

  • економлять час;
  • знижують витрату матеріалу;
  • виконують якісну обробку ремонтованих площ.

Дюза (сопло) має бути розміром 1,6-2,2 мм (для точкової роботи. 1,3-1,4 мм). Коли наповнювальний матеріал проходить через отвори меншого діаметру, плівка виходить занадто тонкою: доводиться накладати додаткові шари ґрунту. Зробіть пробне розпилення, налаштуйте розмір факела, регулюючи тиск компресора.

Як розводити ґрунтовку для авто з затверджувачем

Зважені частинки ґрунтовки сідають на дно банки, тому попередньо збовтайте вміст ємності. Потім домішайте затверджувач і розчинник у пропорціях, зазначених виробником на етикетці.

Правильно розводити ґрунтовку для авто з затверджувачем потрібно таким чином:

  • Однокомпонентні ґрунти: введіть 20-25 % розчинника (затверджувач тут зайвий).
  • Двокомпонентні склади: додайте насамперед затверджувач у рекомендованому співвідношенні. Слідом вливайте мірною склянкою розчинник: доведіть склад до робочої консистенції. Етикетки ґрунтів супроводжуються написами “31”, “41”, “51”, що читаються так: на 3 частини ґрунту потрібна 1 частина затверджувача тощо. д.

Готові до застосування ґрунти процідіть через марлю або фільтр. Не змішуйте матеріали різних виробників, але популярний у майстрів розчинник під номером 647 вважається універсальним.

Маскування перед ґрунтуванням

Демонтовані деталі авто маскувати немає необхідності. Але якщо ви не знімали пороги, інші елементи, прилеглі поверхні потрібно вкрити, щоб на них не потрапив ґрунт.

Скористайтеся молярною стрічкою з відворотом: тоді на кордонах заґрунтованої площі не утвориться “сходинка”. Остання, навіть якщо її зашліфувати, проступить після фарбування.

Також добре допоможуть трафарети: виріжте їх зі щільного непромокального паперу або поліетилену, приклейте до деталей скотчем. Дещо дорожче обійдуться спеціальні змащувальні засоби.

Знімати маскування можна після повного висихання ґрунту та емалі.

Як наносити філер

Філер. більш відповідальний шар для формування підкладки під оздоблення.

Нанесення філлера на авто

Під час нанесення дотримуйтеся таких правил:

  • наносьте суміш тонкою рівномірною плівкою;
  • кількість шарів для відмінної підготовки основи. 2-3, між ними витримуйте 20-40 хвилин на просушку;
  • кладіть один шар по горизонталі, наступний. по вертикалі: перехресними рухами ви отримаєте рівну і гладку поверхню;
  • після нанесення останнього шару філера почекайте 20-40 хвилин, потім підніміть температуру в гаражі: ґрунт швидше висохне і затвердіє;
  • патьоки і дрібні нерівності нівелюйте шліфуванням.

Працюйте пневматичним фарбопультом, шліфуйте деталі механічним інструментом або дійте вручну сухим чи мокрим методами.

Як наносити праймер

Завдання праймерів. збільшити зчеплення між основою і ЛФП.

Працюючи з первинними складами, враховуйте нюанси:

  • гарненько струшуйте банку з речовиною;
  • робіть перший шар якомога тоншим (використовуйте пензель або тампон);
  • вичікуйте 5-10 хвилин для висихання ґрунту;
  • переконайтеся, що в висохлій плівці немає забруднень, ворсинок.

Щоб прибрати шорсткості та пори, нанесіть другий шар праймера.

Як бути з новими деталями

Нові оригінальні деталі проходять на заводі знежирення, потім їх фосфатують і покривають катафорезним ґрунтом методом електроосадження: поверхня отримує матове покриття зі слабким глянцем. Дешеві запчастини обробляють транспортувальним яскраво-глянцевим або матовим ґрунтом.

Цілісний, без дефектів, катафозний ґрунт зашліфуйте абразивами P240. P320, знежирте. Потім покрийте акриловим двокомпонентним акриловим філером. Можна також обробити деталь скотч-брайтом, знежирити і пофарбувати.

Сумнівної якості покриття зніміть шліфуванням до чистого металу, заґрунтуйте первинним і вторинним складами. Цими заходами ви збільшите сполучні властивості проміжного шару і підвищите стійкість до відколів.

Автомобільний ґрунт: як правильно ґрунтувати автомобіль

Зробити своїми руками проміжну зчіпну ланку між кузовом і фарбою неважко. Але результат не терпить недбалості, тому ґрунтувати автомобіль перед фарбуванням потрібно правильно, озброївшись теоретичними знаннями.

Ґрунт по пластику

Частка міцних, легких, стійких до корозії пластмасових деталей у сучасних автомобілях постійно зростає. Однак автоемаль на бамперах, молдингах, оздобленні стійок і колісних арок тримається погано: гладкі поверхні мають низький поверхневий натяг. Для вирішення проблеми застосовують спеціальні ґрунти.

Матеріали мають високі адгезивні властивості та еластичність, достатню, щоб витримувати скручування і вигини кузовних елементів під час руху машини.

За хімічним складом ґрунти по пластику діляться на дві основні групи:

  • Акрилові. нетоксичні склади без запаху, які легко лягають на ремонтовані поверхні.
  • Алкідні. універсальні, виготовлені на основі алкідних смол, речовини вважаються професійними засобами.

Обидва види матеріалів виготовляють у вигляді аерозолів або фасують у балони під розпилювачі-пістолети.

Акриловий однокомпонентний

Позначення на тарі. 1К. До групи входять так звані мокрі ґрунти. Однокомпонентні склади наносять тонкою плівкою для адгезії основи з фарбою і як захист від корозії. Продукт сохне 12 годин за температури 20 °С. Універсальна суміш поєднується з усіма видами автоемалі.

Акриловий двокомпонентний

Позначення на етикетці. 2К. Порозаповнювальна ґрунтовка для металу під фарбування автомобіля частіше йде на фінішному етапі. Суміш із затверджувачем наносять товстим шаром, вирівнюючи шліфувальні риски, інші дрібні дефекти.

Антикорозійний ґрунт

Це “кислотний” продукт, який кладуть на чистий метал як первинний шар. Завдання спеціалізованого складу. захист кузовних елементів від іржі.

Антикорозійний ґрунт обов’язково покривають вторинним шаром. Заводський катафорезний ґрунт на нових оригінальних деталях “кислотником” не обробляють.

Як правильно ґрунтувати авто перед фарбуванням

До процедури потрібно ґрунтовно підготуватися. Спочатку забезпечте чисте, добре провітрюване та освітлене приміщення. Далі підготуйте якісні витратні матеріали від відомих виробників, обладнання (шліфмашинку, повітряний компресор, фарбопульт). Не пропускайте технологічні операції, ретельно виконуйте кожен пункт: найменша недбалість позначиться на кінцевому результаті. Не нехтуйте первинним сухим проявочним покриттям, яке оголить кожну риску, скол, залом.

Покрокова інструкція, як правильно ґрунтувати автомобіль

Підготовчі роботи займають до 80% часу, відведеного на реставрацію ЛФП.

  • після миття машини;
  • сушіння промисловим феном;
  • демонтажу навісних деталей, фурнітури, замків;
  • маскування ущільнювачів, інших елементів, які не підлягають фарбуванню;
  • ручного або машинного шліфування;
  • шпаклівки рідкими, м’якими або скловолокнистими складами.

Проведіть всі процедури, залиште машину на добу.

Способи нанесення ґрунту

Ґрунтовка наноситься різними способами, що залежать від складу матеріалу, форми фасування, цілей використання суміші.

Якщо відкинути серійний заводський метод занурення кузова і його деталей у спеціальні ванни, то слюсарям і автолюбителям доступні:

  • пензлі, валики. для маленьких площ;
  • тампони. для точкової роботи;
  • аерозольні балончики. для локальних ремонтів;
  • пневматичні пістолети. для повного відновлення ЛФП.

Сопла пістолетів і аерозолів тримайте на відстані 20-30 см від поверхні, починайте рухи спочатку по горизонталі, потім по вертикалі від краю ремонтованої площі до центру.

Нанесення першого шару ґрунту

Перший (обпилювальний) шар наноситься тільки один раз на знежирену і знепилену поверхню.

  • Рухи. плавні, поздовжні.
  • Плівка. тонка, рівномірна.
  • Тиск компресора. 2-4 атм.
  • Точка повернення сопла. за межами межі оброблюваної деталі.

Ледь помітний пилоподібний шар сохне 15-20 хвилин, поки не стане матовим.

Шліфування початкового шару

Після закінчення терміну сушіння первинного шару (звіряйтеся з інструкцією) візьміть водостійкий наждачний папір Р320-Р400 і, постійно поливаючи деталь водою, зашліфуйте оброблену панель. Процес називають замиванням.

Поміняйте зернистість наждачки на номер Р500-Р600, щоб остаточно прибрати мікротріщини і нерівності. Машинне шліфування на цьому етапі не раціональне.

Нанесення фінішного шару ґрунтовки

Після висихання деталі наносите послідовно другий (напівсухий), третій (напівмокрий) і, нарешті, четвертий (мокрий) шари ґрунтовки. Техніка нанесення не змінюється, але працювати потрібно більш інтенсивно. Час проміжного сушіння. 5-10 хв.

На фінішний шар, як індикатор, нанесіть “проявний” ґрунт іншого кольору, який явно покаже решту шорсткостей, рисок, западин, що залишилися.

Прибрати дефекти можна двома способами:

  • “По мокрому”. замивкою, при цьому номер останнього наждачного паперу має бути P600-P800.
  • “По сухому”. ексцентриковою шліфувальною машиною з м’яким кругом.

Затирати ґрунтовку для машини під фарбування не можна до шпаклівки або голого металу.

Сушка

Ґрунтовка з затверджувачем сохне 15-20 хвилин. Однак досвідчені малярі наполягають на 1 годині сушіння. Якщо ґрунтувальну суміш використовували без добавок, то час повного висихання кузова розтягується на добу.

Слідкуйте за чистотою приміщення: будь-яка ворсинка і пил зіпсують роботу.

Чи потрібно наносити ґрунтовку на стару фарбу авто

Якщо заводська автоемаль міцно тримається, то ґрунтувати її можна. Однак із глянцевої та не знежиреної поверхні продукт стікатиме. Тому обов’язкова умова ґрунтування по старому покриттю. обробка останнього абразивними матеріалами.

Вибір фарби

Існує кілька способів підбору автоемалі. Готову автомобільну фарбу в банках об’ємом 2-3 л неважко купити в магазині. Якщо перефарбовують весь кузов, проблем з відтінком не виникає, ба більше, можна скористатися нагодою і кардинально змінити екстер’єр авто.

Інша справа, коли ремонт ЛФП локальний: щоб не помилитися з кольором, зніміть кришку з бензобака і за нею в автомагазині підберіть відповідний колер. Під час нанесення емалі не робіть чітких меж між старим і новим покриттям. Шансів на 100-відсотковий збіг кольорів мало, тому зверніться до спеціалізованого центру, де співробітники, змішуючи кольори, комп’ютерним методом підберуть ідеальний варіант.

Переваги та недоліки ґрунтування автомобіля

Автоґрунтовка. багатофункціональна речовина, що формує підкладку під фарбування машини.

Ґрунтувальні матеріали мають такі позитивні сторони:

  • не пропускають вологу, оберігаючи кузовні деталі (особливо важливо. днище) від корозії;
  • не бояться перепадів температур;
  • еластичні і тому стійкі до механічних пошкоджень;
  • довговічні;
  • екологічні: незважаючи на багатий хімічний склад, не завдають шкоди здоров’ю користувачів і навколишньому середовищу;
  • забезпечують зчеплення основи з ЛФП;
  • утворюють ідеально гладку поверхню під фарбування;
  • легко наносяться;
  • швидко сохнуть.

До недоліків можна віднести високу вартість. Але великий термін служби виправдовує витрати на продукт.

Особливості ґрунтовки в домашніх умовах

Технологія ґрунтування однакова, чи проводиться вона у власному гаражі або автосервісі. Порушення порядку дій обертається втратою часу і грошей.

Хороший результат приходить із практикою. Якщо у вас є базові навички автослюсаря, то заґрунтувати автомобіль перед фарбуванням у домашніх умовах реально:

  • Чи є в гаражі припливно-витяжна вентиляція.
  • Чи можете ви підтримувати оптимальну температуру для просушування сумішей.
  • Підрахуйте вартість захисного костюма з респіратором.
  • Визначте і витрати на фарбувальне обладнання.

Частина продуктів (затверджувачі, розчинники, проявні ґрунти) залишиться невикористаною.

Помилково думати, що в гаражних умовах працювати простіше і дешевше. Зваживши всі ризики, ви, можливо, прийдете до думки довірити реставрацію ЛФП професіоналам.

Ґрунтовка по металу: види, захисні властивості, нюанси вибору

Щоб металоконструкції прослужили протягом заявленого виробником терміну, їх необхідно обробити спеціальним складом від корозії. Цій процедурі в обов’язковому порядку повинні піддаватися всі конструкції, елементи і деталі, які були виготовлені з металу. Хоча він і має досить високу міцність, але все ж набагато більшою мірою схильний до руйнівних впливів вологи порівняно з багатьма іншими матеріалами.

Це означає, що відразу після встановлення металевих конструкцій їх необхідно захистити від впливу зовнішніх факторів. Щодо нових конструкцій подібне завдання вирішують за допомогою ґрунтування і подальшого фарбування. А ось зі старим металом, на якому вже є ознаки іржі, що проступають, чинять дещо інакше.

Види та захисні властивості

Сучасні ґрунтувальні склади використовуються з єдиною метою. підготувати поверхню до подальшого фарбування. Завдяки ґрунтуванню підвищуються адгезивні показники поверхні, а це покращує зчеплення з нею фарби. Якщо говорити про ґрунтовки для металевих поверхонь, то їм доводиться не тільки виконувати роль підготовчого шару, а й брати на себе функцію первинного захисного бар’єру металу від негативних впливів зовнішнього середовища. Є особливі види ґрунтовок, що наносяться в кілька шарів, які допускається застосовувати і як фарбу. До них можна віднести ґрунт-лаки, ґрунт-емалі та ґрунт-фарби.

За типом речовини, що входить до складу ґрунтовки, їх можна класифікувати на кілька видів:

Ґрунтовки по іржі розрізняються між собою і властивостями. На підставі цієї ознаки їх можна розділити на такі види:

  • Пасиватори. Головним компонентом у складі є солі хромової кислоти, які під час потрапляння на поверхню металу позбавляють його здатності вступати в активну взаємодію з киснем, що унеможливлює його окиснення. Подібними складами обробляють переважно металеві конструкції, які планується експлуатувати в умовах підвищеної вологості.
  • Протектори. Їхнім базовим компонентом виступає фарба або емаль, що містить розчинені найдрібніші металеві частинки. Після висихання ґрунтовки на поверхні виникає тонка міцна плівка, що забезпечує металу надійний захист від будь-яких зовнішніх впливів. Подібні склади набули найбільшого поширення при обробці металоконструкцій, які постійно перебувають у воді.
  • Ізолюючі. У них основою є сурикові білила. Після нанесення на поверхні утворюється щільна плівка, що запобігає проникненню води і кисню до поверхні металу. Ці склади призначені для зовнішніх робіт.
  • Двокомпонентні фосфатуючі. Ці ґрунтовки для металу по іржі роблять із застосуванням ортофосфорної кислоти, попередньо додаючи в неї активні пасивуючі речовини. Ґрунтовки цього типу можна використовувати для обробки будь-яких металів, зокрема й оцинкованої сталі, на яку багато лакофарбових складів дуже погано лягають. Застосування цих складів дає змогу істотно зменшити витрату емалі або фарби з одночасним посиленням їхніх захисних властивостей.
  • Інгібуючі ґрунти. Головною їхньою особливістю є здатність забезпечити максимальний рівень захисту металу від корозії. Є у них і інші переваги. після нанесення вони утворюють на металевій поверхні ґрунт-емаль. особливе покриття, що має властивості ґрунтовки та емалі. Подібні ґрунтовки антикорозійні по металу застосовуються в найрізноманітніших галузях і з кожним роком стають дедалі популярнішими.
  • Ґрунти з перетворювачем іржі. Призначені для обробки конструкцій, що вже мають сліди корозії. Містять як базовий компонент ортофосфорну кислоту, яка завдяки активній взаємодії з оксидами заліза утворює фосфат заліза. Завдяки їм можна частково відновити уражену корозією поверхню і забезпечити певний захист шляхом створення на ній захисної плівки.

Відповідними складами для обробки металевих поверхонь з ознаками корозії є ґрунтовки останнього типу.

Модифікатори продуктів корозії

На ринку сьогодні пропонується велика кількість різних видів ґрунтовок з перетворювачем іржі, які відрізняються між собою складом і захисними властивостями. З огляду на високий інтерес до проблеми іржавіння і руйнування металів, виробники випускають доволі велику кількість речовин, що можуть допомогти в боротьбі з цим явищем.

Зазвичай базовим компонентом таких складів є фосфорна кислота, хоча трапляються продукти, що містять й інші складові. багатоосновні оксикарбонові кислоти, танін та інші речовини. Ці склади відрізняються між собою способом взаємодії з продуктами корозії. Це дозволяє розділити їх на кілька основних груп:

  • Стабілізатори продуктів корозії. Прискорюють трансформацію нестабільних гідратів окису заліза в сполуки більш стійкого типу. магнетит та інші.
  • Перетворювачі продуктів корозії. При потраплянні на металеву поверхню починають взаємодіяти з іржею, перетворюючи її на солі з малим ступенем розчинності. фосфати барію, цинку, марганцю.
  • Пенетраційні склади. Відрізняються високою проникаючою здатністю, при нанесенні на металеву поверхню зі слідами корозії викликають ущільнення останніх.
  • Ґрунтовки-модифікатори. Створюють основу для нанесення основного лакофарбового складу.

Використовувати речовини доцільно лише за умови, що площа іржі або окалини становить не більше 30% поверхні металу.

У всіх інших випадках не можна гарантувати позитивний ефект від їх застосування. Є склади, які можна наносити прямо на сліди іржі. Однак все ж бажано перед процедурою підготувати металеву поверхню, видаливши з неї продукти корозії. Це дасть змогу збільшити термін служби всієї конструкції.

Вітчизняні ґрунтовки модифікатори

Сьогодні в магазинах представлено понад 50 найменувань ґрунтовок-модифікаторів, вироблених вітчизняними компаніями. Ще більше можна зустріти складів імпортного виробництва.

Серед усього цього розмаїття можна виділити такі склади, які за роки практичного застосування показали себе з найкращого боку.

Ґрунтовка з перетворювачем корозії ЕВА-0112

Система, що містить два базові компоненти, пропоновані в окремих упаковках. 85% ортофосфорну кислоту та основу. Перед нанесенням зазначені компоненти змішують у пропорції 3:100. Готовий склад має бути використаний протягом найближчої доби. Максимальний результат від використання цієї ґрунтовки гарантується тільки за умови нанесення на це покриття фарби на основі епоксидної смоли.

Ґрунтовка-модифікатор іржі ЕВА-01-ГІСІ

Ще одна двопакувальна система, в якій використовується 70% ортофосфорна кислота та основа. Перед обробкою поверхні речовини змішуються в пропорції 5-7:100. В якості основи використовується полівінілацетатна дисперсія з добавкою ПАР.

Ґрунтовка-модифікатор іржі ЕП-0180

Тут базовими компонентами виступають основа та затверджувач. Ґрунтувальний склад починають готувати за півгодини до нанесення, для чого передбачені цією системою інгредієнти змішуються у співвідношенні 7,5:100. Готовий склад залишається придатним для використання протягом 8 годин. Він підходить для обробки поверхонь, які були прокородовані нерівномірно. Після нанесення цієї фарби-ґрунту по металу виникає міцна плівка, яка може впоратися з роллю повноцінного захисного покриття, що вже має червоно-коричневе забарвлення.

Нержамет-Грунт

Ґрунтовка для захисту від корозії, основою якої є інгібітор корозії та алюмінієвий наповнювач. Застосовують для обробки не тільки конструкцій з продуктами іржі, а й чистих металевих поверхонь. Особливий склад дозволяє наносити її прямо на сліди іржі. Ґрунтовка має високі показники вологостійкості та прекрасну ізолюючу здатність. Здатна замінити фінішне покриття, після нанесення утворює напівматову плівку.

Вибір ґрунтовки по металу

Для забезпечення максимального захисту металевих конструкцій, зокрема й тих, що експлуатуються на вулиці, важливо правильно вибрати ґрунтовку. Для вирішення цього завдання можна використовувати різні суміші, які можуть відрізнятися між собою складом і співвідношенням базових компонентів.

Це можуть бути як уже готові до нанесення склади, так і концентрати, що вимагають попередньої підготовки.

Щоб не помилитися з вибором ґрунтувального складу, необхідно звертати увагу на такі моменти:

  • Якість металевої поверхні. Є склади, призначені для нанесення на чорну сталь, кольоровий метал і різні сплави.
  • Умови експлуатації металоконструкцій. Останні можуть функціонувати всередині будівлі або на вулиці. Обов’язково слід враховувати перепади температури і вологості.
  • Особливості антикорозійного засобу. Крім компонентів, що містяться в ньому, необхідно звертати увагу на характер утворення плівки, сумісність з певними лакофарбовими матеріалами.
  • Час повного висихання. Для зовнішніх робіт зазвичай застосовують алкідні суміші, а для внутрішніх. акрилові.
  • Присутність продуктів корозії на поверхні металевого виробу та особливості їх розташування.
  • Токсичність ґрунтувальної суміші. Для зовнішніх робіт часто доводиться застосовувати більш токсичні склади. Тому обов’язково необхідно подбати про захист шкіри, органів дихання та очей.
  • Економічність. Попередньо слід розрахувати кількість ґрунтувальної суміші, необхідну для нанесення на один квадратний метр поверхні.

Щоб захистити поверхню металевого виробу зі слідами корозії від появи нових, найкраще придбати ґрунтовки-модифікатори. Вони позбавлять вас від необхідності проводити додаткові операції. Завдяки їм ви одразу зміцните ослаблені іржею ділянки й одночасно створите підготовчий антикорозійний шар для подальшого фарбування.

Слід мати на увазі, що в кожному випадку термін служби нанесеного шару ґрунтовки буде відрізнятися. Це залежить від декількох факторів. марки складу, призначення, умов експлуатації металевого виробу, площі ураження поверхні корозією. У середньому цей термін може становити від 12 місяців до 15 років.

Головною загрозою для металу є корозія. Саме тому ще на стадії виробництва всі металеві вироби, особливо ті, що експлуатуватимуться в агресивних умовах, обробляють особливими захисними складами. Однак така необхідність може виникнути і вже в процесі експлуатації металоконструкцій. Підібрати відповідний ґрунтувальний склад для виробу, який вже має на своїй поверхні продукти корозії. непросте завдання.

Важливо, щоб придбана суміш не тільки створила на поверхні захисне покриття, а й зміцнила вже уражені корозією ділянки. Саме ці характеристики необхідно враховувати насамперед під час вибору ґрунтовки. Водночас потрібно не забувати про те, в яких саме умовах планується експлуатувати конкретну металеву конструкцію. Адже для обробки звичайного бака під воду на дачу і металоконструкції, яка буде використовуватися в агресивних умовах промислового виробництва, доведеться придбати абсолютно різні ґрунтувальні суміші.

Ґрунти для металу

Ґрунт по металу дозволяє оптимально підготувати металеву основу перед фарбуванням і захистити поверхню від корозії. Залежно від властивостей такої ґрунтовки, ґрунти можуть наноситися як на чистий метал, так і на іржавий, ефективно усуваючи сліди корозії. Якщо конструкція знаходиться в приміщенні, то ґрунт по металу можна застосовувати як самостійне покриття, якщо на вулиці. бажано покрити його шаром фарби.

У нашому магазині представлений великий вибір всіляких ґрунтів по металу від різних виробників. Приємна ціна, за якою ми пропонуємо купити ґрунтовку, і оперативність при оформленні та доставці не залишать вас байдужими. Ми вже давно працюємо в сфері продажів ЛФМ в Санкт-Петербурзі і заслужили хорошу репутацію серед своїх клієнтів.

Купити ґрунти для металу в Санкт-Петербурзі

В інтернет магазині Оріон можна підібрати і купити в СПб якісні ґрунти для металу за роздрібними та оптовими цінами. Доставка замовлення здійснюється по Санкт-Петербургу і всій (умови доставки). У каталозі вказані роздрібні ціни на ґрунти для металу. щоб дізнатися вартість для купівлі оптом звертайтеся за телефоном 8 (800) 555-58-25

  • Фарби та емалі
  • Для бетону
  • Для дерева
  • Інтер’єрні
  • Антикорозійні
  • Універсальні
  • Фасадні
  • Покрівельні
  • Корабельні
  • Спеціальні
  • ПФ-115
  • Універсальні
  • Декоративні
  • Хром і золото
  • Термостійкі
  • Автомобільні
  • Грунт
  • Лаки
  • Холодний цинк
  • Захисні
  • Декоративно-захисні
  • Вогнебіозахисні
  • Відбілювачі
  • Для торців
  • Від жуків
  • Тимчасовий захист
  • Універсальні
  • Морилки
  • Санітайзери
  • Для бетону
  • Для дерева
  • Інтер’єрні
  • Антикорозійні
  • Корабельні
  • Спеціальні
  • Гідроізоляційні
  • Покрівельні
  • Клеючі
  • Для бетону та каменю
  • Для дерева
  • Антикорозійні
  • Яхтні
  • Спеціальні
  • Покрівельні
  • Для дерев’яних будинків
  • Для бетонних поверхонь
  • Для вікон
  • Для камінів і печей
  • Силіконові
  • Поліуретанові
  • Акрилові
  • Герметизаційні стрічки
  • Пістолети для герметиків
  • Клей ПВА
  • Клей для шпалер
  • Рідкі цвяхи
  • Клей для паркету
  • Універсальний клей
  • Клей для підлогових покриттів
  • Спеціальний клей
  • Для дерева
  • Фінішні шпаклівки
  • Гідроізоляційні
  • Сухі шпаклівки
  • Для металу
  • Перетворювачі іржі
  • Змивки фарб
  • Очисники
  • Інгібітори
  • Просочення
  • Гідрофобізатори
  • Побутова піна
  • Професійна піна
  • Пістолети для піни
  • Очисники піни
  • Очисники
  • Ароматизатори
  • Поліролі
  • Шампуні
  • Антикорозійні засоби
  • Склоомивачі
  • Мастила
  • Антигель
  • Розморожувачі замків
  • Мовиль
  • Герметики
  • Клей
  • Присадки
ґрунтовка, металу, фарбування, автомобіля
  • Декоративні штукатурки
  • Декоративні фарби
  • Штукатурка короїд
  • Пензлі
  • Валики
  • Ванночки
  • Стрічка, скотч
  • Шпателі
  • Засоби захисту
  • Різний інструмент
  • Протиморозні добавки
  • Гідроізоляційні добавки
  • Пігменти для бетону
  • Пластифікатори
  • Сухі суміші
  • Затирка для плитки
  • Пістолети
  • Будівельні матеріали
  • Мийні засоби
  • Гідроізоляційний шлам
  • Ущільнювальні шнури
  • Трубна теплоізоляція

ЗГОДА відвідувача (користувача) сайту на обробку персональних даних

Цим вільно, своєю волею і в своєму інтересі даю згоду ТОВ “ТД “Оріон”, адреса місцезнаходження: 198188, Санкт-Петербург, Відродження 42, літ. А., пом. 14-Н. (далі. Адміністрація сайту), на автоматизоване та неавтоматизоване оброблення моїх персональних даних, зокрема з використанням сторонніх інтернет-сервісів веб аналітики відповідно до такого переліку:

з метою дотримання норм законодавства, а також з метою укладення та виконання договорів, підвищення обізнаності відвідувачів Сайту про продукти та послуги, надання релевантної рекламної інформації та оптимізації реклами. Також даю свою згоду на надання Адміністрації сайту моїх персональних даних як відвідувача Сайту третім особам, з якими співпрацює Адміністрація сайту. Адміністрація сайту має право здійснювати обробку моїх персональних даних наступними способами: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, оновлення, зміна, використання, передача (розповсюдження, надання, доступ).

Справжня згода набуває чинності з моменту мого переходу на Сайт Адміністрації сайту і діє протягом термінів, встановлених чинним законодавством

У всьому іншому, що не передбачено цією Згодою, Адміністрація сайту і Користувач керуються Угодою користувача і застосовними нормами чинного законодавства Федерації. У разі суперечності умов цієї Згоди умовам Угоди користувача підлягають застосуванню умови Угоди користувача.

Який ґрунт найкраще використовувати по металу

Метал належить до матеріалів, які не мають стійкості до корозійних процесів. Ґрунтовки по металу. спеціальні склади, які забезпечують додатковий захист. У результаті її застосування подовжується термін служби основи. Можна купувати готові варіанти, а можна зробити склад самостійно. У цьому зовсім немає нічого складного.

Ґрунтовки для захисту металу

Матеріали потрібні для антикорозійного захисту і вирівнювання. Не важливо, йдеться про побутове або промислове нанесення. Після використання складу утворюється спеціальна плівка, яка і забезпечує додатковий захист від впливу навколишнього середовища, це стосується і опадів. Іржавий слід зникає повністю.

Після використання складу утворюється спеціальна плівка, яка і забезпечує додатковий захист від впливу навколишнього середовища.

Склад і технічні характеристики

Речовини в складі забезпечують захист від окислювальних процесів завдяки глибокому проникненню в металеву структуру. Як на вітчизняному, так і на зарубіжному ринку ґрунтовка по іржі для зовнішніх робіт по металу представлена в широкому асортименті.

Є кілька показників, які стали найголовнішими для покупців:

Норма витрати на 1 м2 металевої поверхні. від 80 до 120 мл. Головне при виборі. враховувати, які саме металеві поверхні піддаються обробці. Тоді й фарба стане ефективнішою.

Речовини в складі забезпечують захист від окислювальних процесів за рахунок глибокого проникнення в металеву структуру.

Переваги ґрунтування перед початком фарбування

Ґрунт по металу під час використання скорочує витрати, згідно з думкою професіоналів. Надалі це відсуває необхідність проводити повторний ремонт поверхонь.

Є й інші переваги, характерні для складів:

  • Характеристики міцності;
  • Безпека для людини. Склад підходить для внутрішнього застосування в житлових приміщеннях;
  • Створення захисного шару, що запобігає корозії. Сірий колір теж допустимий;
  • Поліпшення якості зчеплення між металевою поверхнею і фарбою, наприклад;
  • Економія за витратою лакофарбових матеріалів. Особливо, коли беруть акриловий варіант.

Найзручніший. ґрунт у формі аерозолі, форма випуску якого. звичайний балончик. У цьому випадку кількість необхідних інструментів скорочується, працювати дуже зручно.

Види ґрунтовок по металу

Існує кілька основних різновидів. Витрата на квадратний метр своя у кожного типу. Для отримання хороших результатів склад наносять на виріб до застосування фінішних матеріалів, зокрема. декоративних. Білий колір не виняток.

Фосфатуючі

Суміш, в основі якої. ортофосфатна кислота разом із розчинниками. Універсальний різновид складу, що поєднується з різними видами металевих поверхонь. Рекомендують наносити на поверхні, у яких корозія відсутня. Тоді матеріал швидковисихаючий.

Мають такі позитивні якості:

  • Після ґрунтування металевих поверхонь адгезію підвищують;
  • Поєднання з фарбами, у яких основа епоксидна або етанолова, алкідна;
  • Термостійкість високого рівня зі здатністю витримати 150-200 градусів вище нуля;
  • Поверхня з властивостями діелектрика після нанесення, зокрема. при використанні алкідного різновиду.

Низький захист проти корозії в деяких випадках. єдиний недолік. Зазвичай застосовується для оцинкованих поверхонь, сталі або алюмінію. Водний склад за таких умов краще виключити.

Пасивуючі

Важливо купувати такі розчини, у яких висока концентрація хромових солей у складі. Якщо вона низька. процеси корозії тільки посилюються. Через деякі різновиди стан металів стає пасивним з активного через деякі різновиди.

Антикорозійний склад часто включає:

Після використання такого складу металеві вироби просто перестають взаємодіяти з навколишнім середовищем. Біхроматні солі. чудовий варіант, спрямований на захист алюмінієвих конструкцій. Глибокий тип проникнення теж їх захистити.

Після використання такого складу металеві вироби просто перестають взаємодіяти з навколишнім середовищем.

Ізолюючі

З нейтральних пігментів, чудовий приклад яких. залізний сурик. Він сприяє створенню на поверхні плівки з підвищеною стійкістю до вологи. Але процес іржавіння все одно активується, оскільки сам захисний ефект триває недовго.

Перетворювальні

Допускає використання з виробами, на яких корозія вже з’явилася. Характерна поява іншого з’єднання з іржі, що слідує моментальному розщепленню. Суміші створюються з поверхнево-активних речовин, що забезпечують легке проникнення всередину структури металу. Рекомендується застосовувати пасивуючі варіанти спільно з перетворюючими.

Протекторні

Засоби для боротьби з іржею. У складі часто містять порошки з алюмінієм і цинком, магнієм. Ефективність роботи для конкретної ситуації визначається концентрацією речовин. Робота ефективніша при збільшенні загальної кількості. Пил із цинку найпопулярніший.

Інгібуючі

Захист металу від шкідливих впливів при широкій сфері застосування. У результаті обробки метал покривається емаль-ґрунтом. Самі інгібітори передбачають розчинення у воді або олії, з однаковою ефективністю.

Алкідні

З пасивувальною та ізолювальною дією одночасно. У складі присутні наповнювачі, в основі яких білила, залізний сурик і тому подібні речовини. Універсальна суміш для створення поліпшеної адгезії з іншими оздоблювальними та декоративними матеріалами. Хороший тип укладання під алкідні фарбувальні склади.

Універсальна суміш для створення поліпшеної адгезії з іншими оздоблювальними та декоративними матеріалами.

Поради та рекомендації щодо застосування

Перед вибором складу важливо враховувати умови, в яких буде проводитися експлуатація. Особливо це стосується вологості з температурою. Не варто забувати про прямі ультрафіолетові промені. Варто пам’ятати про те, що при використанні різних інструментів з’являються різні ефекти. Наприклад, валик призводить до збільшення витрат.

Інструкція від виробника щодо розмішування і нанесення складів обов’язкова для вивчення перед початком роботи. Робота з підготовки в більшості випадків виконується так:

  • Старі фарбувальні шари видаляються випалюванням, шліфувальними машинами або абразивною щіткою.
  • Метал очищають до того, як залишиться тільки природне покриття. Треба простежити за тим, щоб зверху залишилася тільки шорстка частина. Тільки в цьому разі можна буде не сумніватися в надійності зчеплення.
  • Спочатку наносять перший шар із ґрунтовкою для металу, чекають повного висихання. І переходять до другого.

Початкове і фінішне покриття перед вибором теж розглядаються. Адже деякі матеріали можуть бути просто несумісними один з одним.

Ґрунти для металу зі спиртовою основою. найпростіші в застосуванні. Вони швидко висихають, не потребують додаткового догляду. Надлишки корозії очищають щіткою навіть у разі застосування вузькоспеціалізованих складів. Рекомендується застосовувати склади до того, як той чи інший предмет знову буде експлуатуватися в навколишньому середовищі, тим більше. при підвищених температурах.

Рекомендується застосовувати склади до того, як той чи інший предмет знову буде експлуатуватися в навколишньому середовищі.

Як правильно ґрунтувати метал під фарбування, чи можна по іржі

Обов’язкове попереднє шліфування поверхні, зокрема. якщо спочатку вона була глянцевою. Шліфування та полірування. це різні матеріали та етапи роботи, які не варто плутати один з одним. Вони сприяють утворенню нового шару, але він уже буде шорстким. Полірування згладжує все повністю, навіть мікроскопічні сліди. Головне. ґрунтувати правильно.

Будь-які прояви іржі потрібно видалити з основи тільки за умови використання складів без будь-яких перетворювальних речовин. Зазвичай допомагають наждачний папір або шліфувальна машинка. Піскоструминна обробка збільшує швидкість ще більше, але її вибирають у промисловому виробництві. Відсутність лисин важлива, коли беруть ґрунтовий склад.

На шар іржі часто наносять так звані “комбіновані” склади три-в-одному. Швидкість роботи буде вищою, але сам ефект захисту триває не так довго, як в інших ситуаціях. Грунт-емаль має термін служби до 5-10 років, незалежно від того, яким буде залізо.

Обов’язкове попереднє шліфування поверхні, зокрема. якщо спочатку вона була глянцевою.

Огляд популярних виробників

Безумовно, в якості продукції від знаменитих зарубіжних компаній сумніватися доводиться менше. А ось звернення до мало знайомого імені може обернутися ризиком. У таких випадках ніколи не знаєш, чого чекати від придбання. Навіщо ризикувати?

Варто назвати імена, відомі на ринку довше і більше за інших:

    “Старателі”. Від вітчизняної компанії, що почала працювати з 1992 року. Почали з простих шпаклівок, згодом перейшли до інших видів будівельних сумішей. Пропонують асортимент з універсальних складів і вузькоспеціалізованих, що володіють конкретними властивостями. Фарбування гарантовано буде якісним;

Призначення та умови експлуатації. головна різниця між складами, що випускаються. Наприклад, у випадку з оздобленням автомобілів потрібні певні характеристики. Є універсальні суміші, що поєднуються з різними проблемними зонами.

Під час купівлі будь-якої ґрунтовки для кольорових металів важливо заздалегідь вивчити рекомендації з боку виробника. Час утримання складів на поверхнях. приклад інформації від виробників. Не менш важливими є і властивості, пов’язані з антикорозійними властивостями. Грамотний вибір сприяє довговічності, надійності. Важливо не економити на такій покупці, щоб купувати саме у відомих виробників.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *