Гідроізоляція підземного паркінгу. Гідроізоляція підземних паркінгів

Гідроізоляція підземного паркінгу

Наявність паркінгу всередині будинку. важлива умова комфорту і зручності, яка має дуже важливі переваги:

  • Підвищений рівень безпеки. авто перебуває під охороною і відеоспостереженням;
  • Немає необхідності в холодну пору року довго прогрівати автомобіль і очищати його від снігу;
  • Новобудови з паркінгом котируються на ринку нерухомості значно вище, ніж звичайні будинки.

Тому в багатоповерхових житлових будинках, торгових центрах, офісах тепер повсюдно передбачаються паркінги.

Але з іншого боку, влаштування багаторівневого паркінгу. досить складне інженерно-будівельне завдання. Наявність такого приміщення підвищує вимоги до міцності, надійності всієї будівлі. Але головне завдання. повна, надійна гідроізоляція паркінгу, де можуть стояти десятки або навіть сотні дорогих автомашин, які дуже чутливі до вологості приміщення, до протікання, наявності води на підлозі.

На щастя, будівельники тепер мають у своєму розпорядженні багатий вибір гідроізоляційних матеріалів, серед яких виділяється своєю якістю продукція “Кальматрон”.

Гідроізоляція фундаментів

Захисту від проникнення води піддаються багато елементів будівлі та паркінгу:

  • Основа фундаменту;
  • Стіни підвалу, паркінгу;
  • Цоколь;
  • Перший поверх;
  • Зовнішні стіни;
  • Дах.

Найважливішим є гідроізоляція підземного паркінгу, якщо він передбачений, і облаштування фундаменту, особливо, якщо заплановані й інші підземні приміщення будівлі: підвал, підземні склади, бомбосховища, резервуари різного призначення.

Гідроізоляція паль

При будівництві багатоповерхових будівель використовуються, в основному, залізобетонні палі. Вони можуть бути:

Забивні палі являють собою залізобетонні стрижні завдовжки до 12 м, що забиваються за допомогою дизель-молота. Гідроізоляція в цьому випадку полягає в додаванні до бетону при виготовленні таких паль просочень глибокого проникнення. Найчастіше буває Кальматрон-Д, Кальматрон-Д ПРО. Взаємодіючи з кальцинатами і силікатами розчину, гідрофобне просочення створює нерозчинні сполуки, що перешкоджають руху вологи в порах бетону.

Для буроін’єкційних паль спочатку свердлять свердловини, які потім заповнюють бетоном. Для цих цілей чудово підходять гідробетон наливний-1 і гідробетон наливний-2 фірми “Кальматрон”. Якщо бетон виготовляється самостійно, в нього також слід додавати просочення глибокого проникнення “Кальматрон-Д”, “Кальматрон-Д ПРО”.

Самі палі ретельно очищаються від пилу і бруду та покриваються ґрунтовкою глибокого проникнення “Ультраліт-Грунт”. Покриття здійснюється жорсткою щіткою з синтетичним ворсом у два шари. Загальна товщина має бути не менше 2 мм. Після ґрунтування застосовується просочення глибокого проникнення “Кальматрон” або Кальматрон-Д”. Після обробки виріб має відлежатися протягом 7 днів. І постійно змочуватися в цей період. Оброблена паля протистоїть роз’їдаючому впливу мінеральних солей, що містяться в ґрунті, і корозії арматури виробу.

Гідроізоляція основ

Підземна гідроізоляція паркінгів і підвалів у багатоповерховому будинку. особливо важка і відповідальна справа, оскільки доводиться рити глибокий котлован і боротися з ґрунтовими водами. До того ж дуже важко піддається ремонту. Тому треба відразу ретельно дотримуватися технології ізоляційних робіт. Гідрозахисту піддаються такі елементи будівлі та паркінгу:

  • фундамент;
  • підлога;
  • стіни;
  • перекриття;
  • цоколь;
  • перший поверх.

Вибирається, як правило, пальово-плитковий фундамент. Після забивання паль верхівки, що виступають назовні, зв’язуються бетонними або сталевими балками, утворюючи замкнутий ростверк. Ґрунт всередині ростверку виймають. Туди засипається шар піску щонайменше 50 см, потім шар щебінки середніх фракцій такої ж товщини, потім знову шар кварцового піску. Кожен шар ретельно утрамбовується.

Потім по всій площі майбутньої будівлі виконується монолітна залізобетонна плита товщиною від 1,0 до 2,5 м залежно від характеру місцевих ґрунтів і поверховості будівлі. Бетонна подушка будівлі є і підлогою паркінгу. Часто він знаходиться нижче рівня ґрунтових вод. Монолітну основу виконують з бетону з добавками “Кальматрон-Д” або “Кальматрон-Д ПРО”.

Поверхню бетонної подушки покривають сумішшю “Ультра Топ Кварц” для зміцнення верхнього шару бетону, якому доведеться витримувати великі статичні та стираючі навантаження.

Стіни фундаменту раніше заливали гарячим бітумом. Згідно з новими технологіями стіни зачищаються, затираються, вирівнюються і покриваються двома шарами проникаючої гідроізоляції “Кальматрон” або “Кальматрон-Д ПРО”. Потім слідує покриття сумішшю “Кальматрон.Адгезив”. Ця обмазка покращує адгезію (зчеплення, з’єднання) різних матеріалів між собою. І лише потім слідує заливка бітумом або бітумною мастикою. Тільки така багатоопераційна обробка забезпечує надійну гідроізоляцію фундаменту від ґрунтових вод.

Підлогу покривають подвійним шаром проникаючої гідроізоляції “Кальматрон”, що захищає як від вологи, так і від машинних олій, які неминуче проливають у паркінгах. Цим підвищується довговічність і морозостійкість всієї конструкції.

Якщо стіни паркінгу виконують із бетонних блоків, то часто між ними утворюються суттєві зазори і технологічні шви. Самі блоки в процесі зберігання і транспортування можуть мати виїмки, тріщини, надломи, відбиті шматки бетону. Гідроізоляцію швів паркінгу, усунення дефектів стін здійснюють складом “Кальматрон Шовний”, бентонітовим саморозширювальним шнуром “Ультраплат” і гідрошпонками “Ультрабанд” різного профілю відповідно до характеру дефектів.

Цоколь і перший поверх

Цоколь виконує низку важливих конструктивних і декоративних завдань, але головне його призначення. захистити стіни від проникнення вологи, що йде від ґрунту й опадів.

Він може бути цегляним або бетонним, виступати вперед або бути запалим.

Висота цоколя становить від 45 до 55 см. Що вищий цоколь, то надійніше він захищатиме стіни від води, і тим теплішою буде підлога приміщення.

Гідроізоляція робиться між фундаментом і першим рядом цоколя. Це може бути будь-який плівковий, рулонний матеріал або матеріал мембранного типу. Як розчин використовується склад “Кальматрон” або “Кальматрон-Д”. Якщо периметр занадто великий, то можна використовувати бетонний розчин з додаванням “Кальматрона-Економ”.

Другий шар гідроізоляції кладуть між цоколем і першим поверхом будівлі. Це збільшує надійність того, що волога не потрапить у стіни.

Додатковим захистом від опадів служать козирки, вимощення і декоративне облицювання. Вона може бути виконана з різних матеріалів:

  • Натурального каменю;
  • Кольорової цегли;
  • Гранітної крихти;
  • Дизайнерського кам’яного шпону;
  • Бетонних плит із зовнішнім декоративним шаром;
  • Клінкерної плитки.

Але при всіх варіантах облицювання необхідно попередньо обробити стіни цоколя проникаючою гідроізоляцією “Кальматрон”.

Процес гідроізоляції завершується влаштуванням дренажної неглибокої канави по периметру будівлі з водовідведенням у безпечне місце. Канаву заповнюють сумішшю глини і щебеню.

Гідроізоляція стін зсередини

Гідроізоляція паркінгу зсередини від ґрунтових вод поділяється на горизонтальну і вертикальну. Горизонтальний забезпечується гідрозахистом фундаменту, про який вже було розказано, і захистом кутів сполучення стін. Горизонтальні шви і сполучення захищаються гідропломбами “Кальмастоп”. Для цього шви треба розшити, тобто розширити і зачистити від пилу, бруду, сміття, бетонних напливів для поліпшення адгезії (зчеплення). Потім шви зволожують і щільно набивають розчином, приготованим із суміші “Кальмастоп” або “Кальматрон-Шовний”. Потім затирають, роблячи поверхню рівною.

Вертикальна гідроізоляція теж проводиться розшивкою швів, ущільненням їх за допомогою таких матеріалів:

  • Бентонітового саморозширювального шнура “Ультраплат”;
  • Гідрошпонки “Ультра банд”;
  • Ремонтною сумішшю “Кальматрон-Інжект”;
  • Сумішшю “Кальмастоп”;
  • Сумішшю “Кальматрон-Шовний”;
  • Сумішшю “Кальматрон-Економ”.

Конкретний матеріал вибирають залежно від характеру пошкоджень і наявності цих матеріалів у будівельників.

Після очищення зовнішніх стін, усунення дефектів, вирівнювання поверхні, наносять проникаючу гідроізоляцію “Кальматрон” шаром до 3 мм у два прийоми.

Якщо нерівності великі, то застосовують “Кальматрон-Економ”, розчин із цієї суміші кладуть шаром до 10 мм.

У разі глибоких і великих тріщин, пустот у товщі бетону, важкодоступних місць виконується ін’єкційна гідроізоляція паркінгів, тобто закачування бетонних сумішей під тиском, створюваним спеціальним насосом. Це операція дорога і виконується в тому випадку, якщо немає інших варіантів.

Перекриття паркінгу

Цей елемент приміщення має велике значення для забезпечення герметичності паркінгу. Вода тут може просочуватися кількома каналами:

  • Місця введення інженерних мереж;
  • Деформаційні шви;
  • Капілярна фільтрація;
  • Шви бетонування.

На гідроізоляцію перекриття паркінгу серйозно впливає вібрація від інтенсивного руху будь-якого транспорту, що призводить до руху плит перекриття і створення тріщин. Тому догляд і технічний контроль за станом цієї частини приміщення потрібен постійний.

Течі в місцях введення інженерних мереж усуваються за допомогою бентонітового саморозширювального шнура “Ультраплат”. Його обертають навколо отвору і зачеканюють. При надходженні води він починає розбухати і блокує її надходження в приміщення. Можна також застосувати гідропломбу або “Кальмастоп”, “Кальматрон-Шовний” залежно від обставин.

Деформаційні шви, шви бетонування, компенсатори закладаються від ступеня просочування “Кальмастоп”, “Кальматрон-Шовний”.

Капілярна фільтрація ліквідується просоченням вологої області проникаючою гідроізоляцією “Кальматрон”, “Кальматрон-Економ”.

У разі ремонту гідроізоляції завжди під рукою повинні бути ремонтні суміші “Кальматрон-Інжект”, “Кальмастоп”, “Кальматрон.Шовний”, гідробетон СРГ-1. Вони допоможуть у будь-якій ситуації.

PVC мембрана FATRAFOL 803, 803/V (803/VS)

Спеціалізуємося на складних гідроізоляційних системах

Щороку проходимо навчання в навчальних центрах європейських і вітчизняних виробників матеріалів

⇒ Зробимо розрахунок кошторису протягом доби

⇒ Гарантія на монтажні роботи від 5 років

⇒ Безкоштовний виїзд на об’єкт і консультація інженера!

Залиште заявку на сайті

8 (800) 301-80-86

Дзвінок по всій безплатний!

Надішліть проект нам на пошту ⇒ stroi-sistemu@bk.ru

Гідроізоляція паркінгу ділиться на два етапи. це проблеми, які виникають вже безпосередньо в період експлуатації, та дотримання технології гідроізоляційних робіт під час будівництва паркінгу. Щодо завдання ділимо на дві групи:

Проблеми, що вимагають ремонту гідроізоляції!

З’явилися плями вологи на бетонних стінах паркінгу? Почали “рости” калюжі на авто-стоянці? З’явилися протікання даху парковки після рясних опадів? Просочується вода в місцях з’єднання інженерних комунікацій? Бетонні шовні з’єднання пропускають вологу?

Під час будівництва підземної парковки необхідно дотримуватися технології гідроізоляції. це дасть змогу уникнути проблем після здачі об’єкта!

Найкраще рішення при виборі способів гідроізоляції паркінгу. це застосування в якості захисного шару полімерних PVC мембран.

Тільки уявіть, що можна створити гідроізоляцію при пошкодженні якої, ремонт відбувається за допомогою заздалегідь вшитих між шарами мембрани трубок.

Через ін’єкційні трубки подається полімерний склад, який закупорює пошкоджену ділянку. Ці зони створюються ще на стадії будівництва, завдяки застосуванню двох шарів мембран зварених між собою окремими ділянками по 150 кв. м. метрів, при паяній до нього трубці із заданою цифрою на схемі.

Технологічна карта системи гідроізоляції паркінгу із застосуванням двох шарів PVC мембрани з трубками для ін’єктування.

  • Стіна зі зіткненням із ґрунтом
  • Оздоблювальна основа (штукатурка)
  • Профільована мембрана з геотекстилем (рекомендовано)
  • Геотекстиль (500 грам на кв. метр)
  • PVC ронделі (кріпильний елемент для покриттів)
  • Перший шар полімерної мембрани
  • Другий шар PVC мембрани, прозорої структури для первинної діагностики
  • Зварний з’єднувальний шов (робиться із застосуванням гарячого повітря із сопла автоматичного верстата для зварювання мембран)
  • Ще один шар геотекстилю, тієї ж щільності
  • Поліетиленова плівка (товщина 200 мікрон) створює захисну ізоляцію від цементного молочка під час заливки бетону
  • PVC штуцер. припаюється до картини (окремої ділянки) основного покриття, інструмент будівельний ручний фен
  • Ін’єкційні трубки. через них подається ремонтна PVC суміш, яка застигає і утворює полімерну пробку.
  • Кутовий компенсатор (перехідний бортик. галтель)
  • Ін’єкційна ніша. простір у бетоні для вільного доступу до трубок
  • Стіна фундаменту

Необхідним елементом сучасного офісного або житлового будинку великого міста є підземний паркінг. На такій стоянці машини перебувають у теплі, сухості та під охороною. Але всі ці переваги можуть перетворитися на недоліки, якщо відсутня належна гідроізоляція паркінгу, тюбінгу, відстійників.

Волога, що вільно проникає крізь стіни і перекриття, створить масу проблем. Левова їхня частка дістанеться автовласникам, які недобрим словом згадають проектувальників і будівельників паркінгу.

Зіпсовані нерви і транспортні засоби власників паркувальних місць. це лише “верхівка айсберга”. Вода може пошкодити найважливіші конструкційні елементи будівлі і стати загрозою для її цілісності.

Вихід зі становища тільки один. створити надійний бар’єр для вологи будь-якої природи, включно з ґрунтовими водами, що проникають у приміщення під тиском. Це забезпечить нормальну експлуатацію підземної стоянки на багато десятиліть.

При цьому можна створити гідроізоляцію споруджуваного паркінгу або підземного паркінгу вже введеної в експлуатацію. Усе залежатиме від того, яку технологію застосують фахівці.

Де і чому з’являються протікання?

Вода потрапляє в підземні приміщення тому, що під час їхнього будівництва не було належним чином забезпечено гідроізоляцію. Неякісне будівництво сучасних будівель. це реалії сьогодення.

Забудовник прагне заощадити на кожному етапі робіт, що призводить до величезних калюж на підлозі підземного паркінгу, лисин грибка на стінах і запаху вогкості. Волога проникає в приміщення тому що:

  • не створено або неправильно спроектовано і відтворено дренаж парковки;
  • для створення гідроізоляції будівельники використовували дешеві низькоякісні матеріали, які не здатні впоратися зі своїм завданням;
  • не дотримувався температурний режим, і були допущені інші відступи від правил під час створення гідроізоляції паркінгу;
  • було допущено порушення технології під час здійснення капітального ремонту, або мали місце порушення під час будівництва підземної парковки.

У тому, що послужило причиною протікання в конкретному випадку, будуть розбиратися фахівці. Це складно, але переробляти те, що було погано зроблено іншими, ще складніше. Схожі проблеми можуть виникнути під час гідроізоляції басейну.

Насамперед доведеться дослідити “проблемні місця” підземного паркінгу і при створенні нового, надійного гідроізоляційного бар’єру приділити їм особливу увагу. Про які “місця” йдеться?

  • Про елементи конструкції, розташовані поблизу комунікацій.
  • Про зони, в яких утворилися великі та дрібні видимі тріщини.
  • Про шви між плитами.
  • Про з’єднання плит із різних матеріалів.
  • Про кути підземної споруди та її вентиляційні шахти.
  • Про точки виходу на поверхню арматури.

Гідроізоляція парковки PVC мембраною

Суть цього методу полягає в розкочуванні рулонів мембранної плівки шар за шаром на поверхні, де необхідне створення гідроізоляції. Безліч шарів мембранної плівки, спресовані між собою, якраз і утворюють необхідний гідроізоляційний шар.

При цьому для кожного шару може бути використана мембранна плівка з різними характеристиками, що дозволяє створити найбільш стійкий до різних впливів килим.

Для виконання роботи використовуються мембранні матеріали на основі поліолефінів і PVC. Створення гідроізоляційного килима в підземному паркінгу здійснюється такими способами.

  • За допомогою зварювання мембранних смуг гарячим повітрям
  • За допомогою склеювання мембран між собою на стиках.
  • За допомогою приклеювання мембранних смуг до заздалегідь підготовленої поверхні.

У мембранної гідроізоляції, що розкочується, чимало переваг. Вона не руйнується при перепаді температур. Мембрана стійка до впливу вологи та агресивних хімічних речовин. Вона довговічна і не вимагає додаткового догляду.

гідроізоляція, підземного, парк, підземних

Найбільш складним і дорогим вважається проведення повного Spectra гідроізоляційних робіт у підземному паркінгу, вже введеному в експлуатацію. Але не варто лякатися завчасно. Кінцева ціна і складність робіт залежатиме від методу, який вибере замовник за погодженням з виконавцем, а методів цих не мало:

  • ін’єктування;
  • монолітизація бетону;
  • напилення гуми;
  • створення мембранного покриття.

Кожен з цих методів по-своєму цікавий і має масу технологічних особливостей. Але краще все ж створювати гідроізоляцію в процесі будівництва будівлі. Це швидше, дешевше і технічно набагато простіше. Якщо паркінг разом із будівлею вже збудовані й експлуатуються, при цьому з’явилися підозри щодо поганої гідроізоляції, вам може знадобитися:

  • консультація фахівців;
  • будівельно-технічна експертиза;
  • обстеження наявної гідроізоляції;
  • монтаж нових гідроізоляційних елементів.

Починати потрібно з обстеження паркінгу на предмет проблем із гідроізоляцією. На цьому етапі фахівець визначить “глибину” проблеми і порекомендує оптимальний метод її усунення.

Ін’єктування

Суть цього методу полягає в тому, щоб ввести в товщу будівельних конструкцій, що пропускають вологу, спеціальний склад. Цей склад вводиться способом дуже схожим на те, як медична сестра вводить ліки хворому в процедурному кабінеті за допомогою шприца. Але на цьому подібності закінчуються.

Щоб підвищити опірність конструкцій до впливу вологи, зокрема і в проблемних місцях, необхідні особливі суміші:

  • мікроцементи;
  • акрилатні гелі;
  • поліпшені епоксидні смоли;
  • склади на основі поліуретану.

[su_quote]Зверніть увагу! У сумішей, призначених для ін’єктування, величезний потенціал. З їхньою допомогою можна повністю відновити гідроізоляційні властивості матеріалу, на який здійснюється вплив.[/su_quote]

Яку суміш для ін’єктування вибрати, вирішують фахівці на місці, виходячи з аналізу ситуації. Наприклад, якщо в підземний паркінг під напором ллється ґрунтова вода, немає сенсу застосовувати мікроцемент.

Краще використовувати склад на основі поліуретану, який заповнить собою порожнечі і застигне за лічені хвилини, ліквідувавши текти. Як виконується ін’єктування?

  • Після підготовки поверхні фахівець проробляє отвори в місцях, де необхідно поліпшити гідроізоляцію.
  • Отвори промивають водою, а потім вставляють у них пакери (насадки для насоса).
  • Через ці пакери, прямо всередину конструкції під тиском подається суміш.
  • Суміш проникає в пори, тріщини, технологічні отвори і твердне, закупорюючи їх наглухо.
  • В останню чергу фахівець витягує пакери і замазує ін’єкційні отвори.

Ін’єктування застосовується дуже широко. Його використовують як “у нешкідливих випадках”, коли потрібно посилити гідроізоляцію паркінгу в окремих місцях, так і “в занедбаних випадках”, коли гідроізоляція порушена повсюдно. У цього методу маса плюсів.

Навіть якщо зі стелі паркінгу водоспадом ллється вода, а в приміщенні води по коліно. це не є серйозною перешкодою для виробництва ін’єктування.

Бетонні конструкції, з яких складається підземний паркінг, за відсутності належної гідроізоляції, тюбінгу, відстійників можуть пропускати вологу. Виною тому скупчення мікроскопічних капілярів і тріщин усередині залізобетонної конструкції, через які волога і просочується.
У результаті на стінах приміщення починають з’являтися мокрі плями і селитися грибок.
Видалити неякісний бетонний блок або плиту у функціонуючому приміщенні, не представляється можливим. Вірніше сказати, це занадто нераціональна дія. Найрозумніше посилити гідроізоляційні властивості бетону, за допомогою його монолітизації.
Монолітизація. це процес нанесення на поверхню проблемних залізобетонних конструкцій спеціальної суміші, яка проникає глибоко в матеріал, заповнюючи собою пори і тріщинки. Склад твердне, утворюючи на поверхні плити монолітний шар, що не пропускає вологу.
За такого методу не потрібно свердлити стіни, підлогу і стелю паркінгу, а тим більше демонтувати елементи конструкції приміщення. Роботу можна провести у введеному в експлуатацію паркувальному майданчику за умови відсутності серйозної течі. Як це робиться?
  • Якісно готується поверхня, на яку буде нанесено розчин. Бетон очищається від бруду, цвілі, солей і всього того, що може завадити складу проникнути вглиб матеріалу.
  • Перед нанесенням складу поверхня обливається водою.
  • За допомогою пензля або валика на бетон наноситься шар складу строго в одному напрямку.
  • Через деякий час наноситься другий шар перпендикулярно першому.

Хімічна реакція на поверхні і всередині залізобетонної конструкції відбувається дуже швидко. Швидкість залежить від типу застосовуваного складу. Через короткий проміжок часу будівельний матеріал перестане пропускати вологу.

Робочі, а також деформаційні шви. це необхідні елементи конструкції підземного паркінгу. Але проблема в тому, що вони дуже часто стають причиною протікання. Через ці шви вода може вільно проникнути в приміщення і створити проблеми для його експлуатації.

Гідроізоляція робочих і деформаційних швів має свою специфіку. Під час виконання робіт потрібно користуватися правильними методами. Наприклад, деформаційні шви наглухо закладати не можна, оскільки вони виконують дуже важливу функцію, тому їх гідроізолюють особливим способом.

Для обробки швів різного типу використовуються особливі склади зі специфічними назвами:

Гідроізоляційні роботи можна проводити в процесі експлуатації парковки, і вони дають чудові результати. Шви перестають пропускати вологу, завдяки тому, що склад міцно зчіплюється з бетоном або іншим матеріалом.

При цьому ні перепади температури, ні агресивне хімічне середовище обробленим швам загрожувати не будуть. Вони збережуть вологостійкість на багато десятиліть.

Отвори і штраби під елементи комунікацій теж можуть стати причиною протікання. Їх гідроізоляція може здійснюватися шляхом:

  • прокладення особливого набухаючого джгута “Пенебар” з попередньою підготовкою штраби;
  • заповнення заздалегідь підготовленої штраби клеючим розчином “ПенеПоксі” і складами “Пенекрит”, “Пенекрон”;
  • прокладки набухаючого джгута “Пенебар” з попередньою підготовкою штраби і заливкою клею “ПенеПоксі 2К”.

Цей метод створення гідроізоляції паркінгу, тюбінгу, відстійників дійсно один із найшвидших. Адже безшовна гумова гідроізоляція напилюється зі швидкістю понад 1000 м 2 за один робочий день. Для виконання робіт часто використовується “рідка гума” на водній основі.

Розчин готується дуже швидко, а потім наноситься на спеціально підготовлену поверхню. Перший шар ґрунтувальний, а другий основний, між шарами може бути прокладений армувальний матеріал.

Нанесення складу здійснюється за допомогою спеціального пульверизатора. При цьому потрібно близько трьох літрів суміші на 1 м 2 поверхні. Розчин застигає протягом 72 годин, утворюючи монолітну гумову поверхню.

У процесі застигання на поверхні можуть з’являтися найдрібніші крапельки води. У цього методу створення гідроізоляції багато плюсів.

  • Утворюється монолітна поверхня, позбавлена стиків, стійка до перепадів температур, хімічно агресивних середовищ і практично не схильна до зносу.
  • Склад зчіплюється з будь-якою поверхнею, заповнюючи собою пори і мікротріщини.
  • Така гідроізоляційна поверхня має дуже високу еластичність.
  • Розчин гуми, як і застиглий гідроізоляційний шар, не містить токсинів.
  • “Рідка гума” добре переносить будь-які фінішні покриття.
  • При розриві гідроізоляційної поверхні легко ремонтується.
  • Може слугувати чудовим доповненням рулонної гідроізоляції.

Точні розцінки на роботи з гідроізоляції підземного паркінгу визначаються безпосередньо після огляду об’єкта нашим інженером.

Цей метод створення гідроізоляції схожий на попередній, оскільки і тут використовуються рулонні листові матеріали. Ці матеріали розкочуються на підготовленій поверхні і приклеюються до неї шар за шаром.

Використовується вже не мембрана, а товстіша плівка, здатна витримувати гідростатичний тиск, і що цей тиск більший, то більше шарів знадобиться для створення килима.
Склеювання шарів гідроізоляційного килима може здійснюватися двома способами: за допомогою холодної мастики або за допомогою гарячої мастики. Гарячий спосіб швидший, але більш клопіткий.
Мастика наноситься суцільним шаром перед укладанням полотнищ. Матеріал потрібно укладати рівномірно, не допускаючи пропусків, при цьому швидко, щоб гаряча мастика не встигала застигати.
Холодний спосіб навпаки, поспіху не любить. Кожен шар гідроізолюючого килима укладається з інтервалом у 12 годин, саме стільки часу потрібно для склеювання шарів “на холодну”. Полотна матеріалу укладаються внахлест, величина нахлестки 10 см.
Полотна укладаються в 2, 3 або 4 шари залежно від передбачуваного гідростатичного тиску.
Важливо! Гідроізоляційний килим здатний витримувати найнесприятливіші впливи, але він погано протистоїть зсувним і розтягувальним навантаженням.

Отже, створення хорошої гідроізоляції паркінгу вимагає використання різних інноваційних методик. Кожна з цих методик має масу специфічних особливостей, тому для виконання робіт слід залучати тільки висококваліфікованих фахівців. Вони виконають роботу в найкоротші терміни, заощадивши замовнику час і гроші.

Особливості гідроізоляції підлоги на підземних парковках і в гаражах

Підземні парковки і гаражі розташовуються нижче рівня землі, тому вони схильні до підвищеного впливу ґрунтових вод. Правильна гідроізоляція запобігатиме вогкості в приміщенні, захистить автомобіль від корозії та передчасного руйнування. Які матеріали використовувати і як діяти?

Гараж і підземна парковка потребують правильної гідроізоляції

Причини протікання на підземних парковках і в гаражах

Якщо стеля або стіна потемніли, на них з’явилися зрадницькі плями від вологи, необхідно терміново вживати заходів. Але спершу визначте й усуньте причину, інакше проблема виникне знову. Найчастіше до протікання призводять:

  • Порушення технології будівництва (актуально для нових будинків). Підземні парковки. складні інженерні споруди зі специфічною дренажною системою. Вони вимагають особливої уваги на етапі проектування і будівництва, оскільки не завжди вдається виконати всі вимоги.
  • Неякісні гідроізоляційні матеріали. Традиційний руберойд не справляється з підвищеними навантаженнями.
  • Недостатнє закладення швів. Стики і з’єднання в гаражах і на парковках, навіть ледь помітні або невидимі, часто пропускають вологу.
  • Знос матеріалів. У старих будинках протікання виникають на ділянках, які піддаються найбільшому впливу вологи і зношуються.

Найбільш вразливі місця, що пропускають вологу на підземних паркінгах і в гаражах. деформаційні шви, місця введення комунікацій і виходу арматури, мікрошви в бетоні. Однак, якщо спочатку обрано матеріал із недостатніми гідроізоляційними властивостями, закладення стиків не вирішить проблему.

Якщо в гаражі потемніли стіни, час задуматися про гідроізоляцію

Варіанти гідроізоляції підземних парковок і гаражів

Існують різні варіанти зміцнити стіни і стелю, захистити їх від вологи. Гідроізоляція буває:

Кожна методика має плюси і мінуси. Проникаюча і обмазувальна гідроізоляція актуальна для обробки стін, направляюча і клейова. для підлоги. Головне. створити комплексний гідробар’єр, який захистить в усіх напрямках. Важливо не тільки визначитися з технологією, а й правильно підібрати матеріали.

На стіни підземних парковок наносять розчин на основі сухої гідрофобної суміші

Який матеріал використовувати для підлоги

Оскільки поверхні підземної парковки або гаража мають велику площу, необхідний недорогий матеріал із високими гідроізолюючими властивостями. З цією метою можна використовувати тришаровий рулонний Липлент ПС. Мінеральна маса і поліефірне полотно в його складі забезпечать надійний захист від вологи.

Ліплент ПС має низку переваг перед дешевшими гідроізоляційними матеріалами:

  • Матеріал не гниє, стійкий до утворення цвілі.
  • Товщина. всього 5 мм, а гідроізоляційні характеристики на високому рівні.
  • У складі немає екологічно небезпечних компонентів, не виділяються шкідливі випаровування.
  • Водопоглинання. не більше 1 %.
  • У підлоговій конструкції підземної парковки або гаража багато років зберігає експлуатаційні властивості.

Ліплент ПС. недорогий рулонний матеріал для гідроізоляції підземних парковок і гаражів

Чому не варто використовувати руберойд

Руберойд використовується як гідроізоляційний матеріал понад півстоліття. Однак сьогодні він серйозно поступається сучасним аналогам, наприклад рулонному Ліплент ПС. Тому підходить тільки для об’єктів з невисоким ризиком проникнення вологи. Серед недоліків:

  • Картонна основа руберойду швидко руйнується, тому він недовговічний.
  • Має низьку пластичність, погано гнеться і тріскається навіть за незначних навантажень.
  • Щоб отримати необхідний ефект, потрібно руберойд настилати в 2-4 шари, що досить складно, трудомістко, довго.
  • Матеріал легко запалюється і поширює полум’я, на відміну від пожежобезпечних рулонних матеріалів лінійки Ліплент.

Руберойд коштує недорого, але не забезпечує надійної гідроізоляції. Щоб отримати потрібний результат, його використовують у комбінації з дорогими бітумними мастиками. Це зводить нанівець економію.

Руберойд. це минуле століття гідроізоляції: сьогодні вибирають інші, більш довговічні матеріали

Як зробити ефективну гідроізоляцію підлоги: послідовність дій

Рулони Ліплент ПС укладають під стяжку. Матеріал еластичний, зручний у використанні. Для його укладання не потрібно спеціальних знань і навичок, професійного обладнання.

  • Поверхню очищають від пилу і забруднень, висушують.
  • Ліплент ПС розстеляють на перекриття і заводять на стіни вище рівня передбачуваної стяжки приблизно на 20-30 см. Нахлест у місцях стиків має бути не менше 10 см.
  • Стики і з’єднання завширшки 10-30 мм можна закрити нетвердіючою мастикою НГМУ, а тріщини. бутилкаучуковою стрічкою Ліплент О.
  • Зверху роблять армовану стяжку, яка захищає гідрозахисний шар від механічного псування.
  • Укладають підлогове покриття відповідно до проєкту. плитку або заливну підлогу.

Якісна гідроізоляція підлоги на підземній парковці і в гаражі позбавить вас від позапланового ремонту приміщення. В іншому випадку підвищена вологість у повітрі негативно вплине на стіни та стелю, спровокує корозію транспортного засобу. Використовуючи Ліплент ПС, ви убезпечите себе від цього, а також продовжите термін безремонтної експлуатації паркінгу авто.

Топ-5 найкращих статей

Як розрахувати кількість матеріалів для шумоізоляції квартири

гідроізоляція, підземного, парк, підземних

Отже, ви прийняли рішення зробити у квартирі шумоізоляцію. Скільки це коштує? Знаючи площу приміщення, можна з високою точністю розрахувати кількість матеріалів, а потім і бюджет. Розглянемо базові принципи розрахунку на прикладі стандартної кімнати.

Скільки коштує звукоізоляція спальні 12 м2/дитячої 15 м2/кабінету 8 м2?

Вечірки, гучні розмови і сміх гарні до пори до часу. Рано чи пізно хочеться усамітнитися в тиші, у власній кімнаті.

Як звукоізолювати студію звукозапису

Рівень децибелів у студіях звукозапису часом зашкалює. Репетиції, запис, зведення, озвучування, дубляж. усе це завдає чималих незручностей сусідам, якщо звук просочується крізь стіни, підлогу або стелю.

Що таке бутилова стрічка

Бутилова стрічка. це сучасний герметизуючий матеріал, який широко використовується в приватному і комерційному будівництві.

Що потрібно знати про індекс звукоізоляції, коли робиш шумоізоляцію

У системи звукоізоляції включають звукоізоляційні та шумопоглинальні матеріали, які діють по-різному. Визначити ефективність звукозахисної конструкції допомагають загальноприйняті показники. індекс звукоізоляції і коефіцієнт шумопоглинання.

Повна звукоізоляція. що це і коли потрібна

Шум, що проникає в житло, не тільки є постійним джерелом роздратування і занепокоєння, а й спричиняє стомлюваність або різні неврози. Крім того, тривале перебування в умовах посиленого шумового навантаження може стати причиною появи порушень здоров’я, які нерідко виражаються у вигляді серцево-судинних або неврологічних захворювань.

Вакуумна інфузія: переваги та недоліки

Сучасне виробництво композитних матеріалів використовує різні методики і технології, які підходять для виготовлення численних видів продукції і можуть бути застосовані в різних умовах. У загальному вигляді всі ці методи передбачають просочування сполучним складом (різними смолами) спеціальної тканини або інших аналогічних матеріалів.

Яке обладнання потрібне для вакуумної інфузії

Вакуумна інфузія. одна з перспективних технологій виробництва композитів, за якої спеціальний армувальний матеріал просочується сполучним компонентом за створеного для цього зниженого тиску.

Підземна гідроізоляція споруд

Під час будівництва мостів, підземних гаражів і парковок, тунелів, резервуарів для води, колекторів, каналів та інших споруд, що повністю або частково перебувають у ґрунті, важливо виконати якісно гідроізоляцію відповідальних об’єктів.

Правильна підземна гідроізоляція так само, як і гідроізоляція фундаментів, повинна забезпечити довговічну гідро- і пароізоляцію бетону, а також його антикорозійний захист. Таку роботу слід відразу виконати якісно ще й тому, що ремонт захисного покриття під землею. це дорого і складно.

Бітумно-полімерна емульсія на водній основі

Бітумно-полімерна емульсія на водній основі

Бітумно-полімерна емульсія на водній основі

Бітумно-полімерна емульсія на водній основі

Бітумна полімерна мембрана

Бітумно-латексна мастика однокомпонентна герметизуюча на водній основі

Мастика бітумно-полімерна на водній основі холодна, готова для гідроізоляції

Бітумно-полімерний праймер на водній основі для гідроізоляції

Гідроізоляція підземного паркінгу

Усі шкідливі викиди від підприємств і життєдіяльності людини зрештою потрапляють у землю, звідки з ґрунтовими водами потрапляють на підземні комунікації. І будівельні бетонні конструкції під землею піддаються хімічному впливу.

Забезпечити надійну підземну гідроізоляцію перекриттів паркінгу та споруд у важко доступних місцях можна, використовуючи найкращі сучасні бітумні матеріали та технології. Саме таку продукцію виробляє завод Pazkar (Ізраїль), а компанія Технопрок пропонує 4 види бітумно-полімерних емульсій на водній основі, прямих і зворотних, які відомі, як рідка гума.

  • Двокомпонентна рідка гума Рапідфлекс. За консистенцією майже вода, щільність 1,02. Тільки для автоматизованого розпилення. “Рідна” марка заводу Pazkar. Широко використовується в Ізраїлі, Європі та США. У поставляється з 2007 року. Набула широкого поширення для гідроізоляції великомасштабних підземних споруд, зокрема, у 2008 році використовувалася під час будівництва підземної транспортної розв’язки, на вул. Алабяна. Про це можна прочитати і переглянути фото на сайті technoprok.ru у розділі гідроізоляція тунелів. Активно використовується професіоналами в будівництві та гідроізоляції фундаментів, підземних парковок і гаражів.
  • Двокомпонентна рідка гума Технопрок. це двокомпонентна рідка гума. Це аналог матеріалу Рапідфлекс. Трохи щільніше. 1,03. Розроблений компанією Технопрок у 2007 році і вироблявся в З 2011 року виробництво виведено в Ізраїль, на завод Pazkar. Широко застосовується будівельниками для вирішення різних завдань гідроізоляції, зокрема для.ч. і підземної, наприклад, для гідроізоляції фундаментів великих площ, для гідроізоляції підземної частини будівель житлового та промислового комплексу автоматизованим способом.
  • Однокомпонентна рідка гума Еластопаз. За західною класифікацією. холодна бітумно-полімерна мастика на водній основі. За консистенцією. паста. Може наноситися вручну і безповітряним розпиленням установками високого тиску. В основному застосовується, як обмазувальна гідроізоляція. Надійна гідроізоляція фундаментів своїми руками. Зручно обробляти важкодоступні ділянки водонаповнених підземних споруд, таких як, канали, приямки, колектори, галереї, кесони. Також застосовуються для гідроізоляції різних підземних резервуарів для води, зокрема для.ч. колодязів, накопичувальних басейнів, лотків, відстійників, пожежних резервуарів тощо.
  • Однокомпонентна рідка гума Еластомікс. Це аналог Еластопазу. Основна відмінність у тому, що. швидковисихаючий матеріал і може наноситися одним товстим шаром, т.к. комплектується активатором. Це порошок, який слід висипати у відро з мастикою та перемішати. Після чого рідку гуму слід використовувати протягом 2-ох годин. Тільки для ручного нанесення.

Гідроізоляція підземних резервуарів для води та гідротехнічних споруд

В Ізраїлі підземна гідроізоляція. це запорука виживання.

  • Більша частина країни розташована в пустелі. Тим не менш, там вирощують фрукти, овочі, які експортуються в т.ч. і в Це можливо тому, що вода в пустельні райони подається через мережу зрошувальних каналів, резервуарів і відстійників.
  • Уздовж узбережжя Середземного моря. щільна міська забудова, практично біля самого моря. А це означає, що на міські підземні комунікації, підземні частини будівель міст впливає агресивна морська вода. Але надійна гідроізоляція гідротехнічних споруд, підземних резервуарів для води, фундаментів житлових і адміністративних будівель захищає бетон від корозії, вилуговування і руйнування.
  • У країні мало прісної води, тому її бережуть, але візуально ніякої економії не помітити. Незважаючи на те, що середня температура 36, у будь-якій частині країни є водопровід і каналізація. Басейни з прісною водою можна зустріти і в пустельних районах, і на узбережжі. Це тому, що побудована і налагоджена ефективна система розподілу, споживання і переробки прісної води. Але для цього потрібна якісна і довговічна підземна гідроізоляція бетонних споруд і резервуарів для води. Для гідроізоляції гідротехнічних споруд в Ізраїлі використовуються рідкі гідроізоляційні матеріали заводу Pazkar.

Весь спектр продукції заводу Пазкар пропонує ТОВ Технопрок. Усі матеріали та необхідне обладнання. на складі. Також можна придбати рідку гуму у партнерів Технопрок у містах мембрана для підземної гідроізоляції

Поряд з матеріалами, про які йшлося вище, для підземної гідроізоляції широко застосовується EPDM мембрана. Вона міцна, еластична і стійка до впливу агресивного середовища. Тому ЕПДМ мембрана чудово підходить для гідроізоляції підземних споруд: паркінгів, фундаментів, резервуарів тощо.д.

Компанія Технопрок пропонує ЕПДМ мембрану Lineflex виробництва Туреччини.

Полімерний матеріал на основі синтетичного каучуку

Підземна гідроізоляція. Ремонт і рекомендації

Підземна гідроізоляція. це сукупність заходів. Основне завдання будівельників отримати водонепроникну плівку на поверхні бетонних споруд або резервуарів. Наприклад, на фото показано, як виконується гідроізоляція тунелю.

Бачимо, що зовнішня оболонка тунелю покривається безшовною гумовою гідроізоляцією. Але, якщо використовувати термінологію вищої математики, це. необхідна, але не достатня умова.

Достатньою умовою бездоганної підземної гідроізоляції є влаштування дренажу. Це обов’язково, якщо йдеться про експлуатацію підземних споруд, резервуарів, колекторів, каналів, тунелів тощо.

Дренаж необхідний, щоб забезпечити відведення ґрунтової, просочуваної та скупченої вологи від підземних бетонних конструкцій (фундаментів будівель, тунелів, резервуарів, лотків, басейнів тощо) від підземних бетонних конструкцій.).

гідроізоляція, підземного, парк, підземних

Гідроізоляція з рідкої гуми захистить підземну споруду від вологи, захистить бетон від руйнування, але потрібно зробити так, щоб ця вода не накопичувалася, а відводилася від споруди. Принцип роботи системи дренажу проілюстровано на зображенні нижче.

Якщо підземна гідроізоляція виконана рідкою гумою, то поява вогкості і проникнення вологи в підвали, перші поверхи, підземні паркінги виключена, тому що.к. ці матеріали перекривають навіть капілярну вологу. Якщо гідроізоляція виконана зовні, то капілярна волога взагалі не утворюється, а якщо гідроізоляція виконана зсередини, то слід додатково “притиснути” гідроізоляційну мембрану. Це притискні стінки, стяжка, облицювальна плитка, торкрет-штукатурка тощо.

На сьогодні використання рідкої гуми є найпрогресивнішою технологією в галузі захисту поверхонь від вологи та від корозії. Вона відмінно справляється з покладеними функціями і здатна витримати будь-які перепади температур і вібрацію. Фактично тільки рідка гума здатна забезпечити високу міцність у поєднанні з високою еластичністю, відмінну адгезію, ізоляційне покриття як метаноутримувальний бар’єр, екологічну чистоту, легкість у застосуванні та, як підсумок, абсолютний захист конструкцій від вологи, пароізоляцію, звукоізоляцію, захист від УФ випромінювання.

Адаптація своїх виробів до конкретних вимог є головною перевагою ізраїльського концерну “PAZKAR”. Їх якість і надійність випробувані в різних галузях діяльності: національний аеропорт, промисловість, цивільне і громадське будівництво. Тому, гідроізоляція підземної частини будівель і промислових споруд, пожежних резервуарів, вологих підвальних і напівпідвальних приміщень, підземних бетонних і залізобетонних конструкцій, герметизація каналізаційних труб, шляхопроводів, кабельних вводів, довговічна і якісна підземна гідроізоляція тунелів, каналів, гідроізоляція підземних гаражів та парковок, будь-яких інших поверхонь рідкими матеріалами, гарантована багатим досвідом і високою репутацією компанії.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *