Герметик для спойлера автомобіля який використовувати. Герметик для встановлення спойлера

Способи встановлення спойлера на багажник автомобіля

Якщо у спойлера є отвори (дірки з різьбленням під шурупи), то його закріплення буде аналогічним встановленню штатного: розгвинтив (зазвичай це робиться з салону або внутрішньої сторони багажника (кузова)), зняв і поставив інший на ті самі місця, тими самими кріпленнями.

герметика, спойлера, автомобіля, який

Якщо жодних натяків на штатні кріплення немає, то встановлення спойлера відбувається за допомогою скляного герметика. За наявності правильно зростаючих рук, окоміру і другої допомоги застосування герметика дасть гарантію надійного кріплення спойлера!

Обидві поверхні, що склеюються, змащуються тонким шаром герметика (витримка, шари і час застигання. за інструкцією), поєднуються, вирівнюються по точках і фіксуються на час застигання зверху скотчем. ВАЖЛИВО. Під час встановлення обважування та інших елементів тюнінгу треба враховувати: спочатку йде підгонка і встановлення обважування, а вже потім, коли все підпиляно і підігнано, йде зняття, фарбування і фінішна установка.

ВАЖЛИВО. Фарбування і сушіння виробів зі склопластику і ABS-пластику проводити не вище 30-35° (можливі викривлення і деформація виробів).Інструкція зі встановлення спойлера:

Етап

Гостра насадка для герметика2. Герметик (краще скляний, для вклеювання скла)

Пістолет для видавлювання герметика

Засіб для очищення поверхні

Двосторонній скотч з хорошою адгезією (краще фірми 3М)

Викрутка або інший інструмент для вкручування болтів

Щипці-фіксатори, для закріплення спойлера (якщо дозволить його конструкція і кузов), коли буде сохнути герметик і двосторонній скотч

Встановлення

Приклеюємо до кришки багажника

Після проведення знежирення необхідно з ділянок скотча зняти захисні плівки (якщо вони є). Далі наносимо клейовий герметик в області посадкових місць. Після цього удвох прикріплюємо спойлер до кришки багажника в тих точках, які були відзначені під час замірів. Трохи притиснути і потримати в такому положенні, щоб елемент тюнінгу добре прикріпився до знежиреної поверхні кришки.

Фіксуємо за допомогою скотча

На наступному етапі його треба надійно зафіксувати. Для проведення цієї операції беремо невід’ємну частину автомобільного спойлера. малярський скотч.

На деяких видах використовується для кріплення лапка. це особлива конструкція, головною метою якої виступає надійна фіксація приклеєного спойлера з внутрішньої сторони багажника. Якщо вона є, то чинимо наступним чином.

На зовнішній бічній поверхні спойлера є спеціальні пази, в які треба вставити лапку. Для проведення цієї операції відкриваємо багажник Дастера, пази потрібно завчасно заповнити герметиком. Лапки кріпляться по обидва боки, по внутрішніх краях багажника, кріплення проводиться за допомогою болтів. Зовнішній край лапки з’єднуємо з пазом спойлера, який ми заповнили герметиком. Далі затягуємо болт, тим самим міцно фіксуючи лапку в пазах. Затягуємо болт не надто сильно, подібна операція проводиться з обох боків внутрішньої частини багажного відділення.

Завершальна стадія встановлення

Коли фіксувальні частини будуть надійно закріплені, багажник закриваємо і проводимо фінальну обробку пазів герметиком. Тобто, ще раз наносимо герметик на області з’єднання фіксувальних лапок з пазами спойлера. Після нанесення беремо ватяну паличку або суху тканину. прибираємо залишки герметика. Тепер необхідно дати клеючому герметику можливість висохнути.

Етап

Місця прилягання спойлера спочатку ретельно протріть від бруду і пилу, потім обробіть знежирювачем, дайте висохнути і піти залишкам хімії, потім проклейте герметиком або 2-стороннім скотчем (залежно від обраного методу).

Під час встановлення обважування робіть все за інструкцією, що додається до герметика (або скотчу) для правильної та гарної адгезії (склеювання) матеріалів!

Встановлення спойлера на “Duster

Після розмітки поверхню в місцях кріплення необхідно обробити спеціальним знежирювальним засобом. Акуратно нанесіть її на м’яку серветку, рівномірно розподіліть по площині. У комплект пристрою для полегшення монтажних робіт входить спеціальний двосторонній скотч, що забезпечує надійне зчеплення. Максимальний рівень міцності забезпечать додаткові пристосування. Їх вибір залежить тільки від вас, найпоширенішими варіантами є монтажний скотч і спеціальна клейка стрічка, а найобережніші автолюбителі віддають перевагу клею, наприклад, Ціанопану.

Для полегшення процесу монтажних робіт рекомендується використовувати фен з метою ретельного прогрівання деталі. Практикується використання спеціального фена, але установка проводиться і з використанням звичайних.

Етапи роботи:

  • Акуратно зніміть спеціальну заводську плівку з кріплень, для цього використовуйте фен. Для полегшення приклеювання слід прогріти поверхню;
  • Акуратно приклеюйте деталь: орієнтуйтеся на попередньо відмічені точки, злегка притискайте. Одному процедуру здійснювати досить проблематично, велика ймовірність помилки;
  • Для досягнення бездоганного результату використовують спеціальні затискачі;
  • Переконавшись у якості приклеювання, приступайте до монтажу парних лапок, призначення яких полягає в кріпленні спойлера з внутрішньої сторони багажника “Renault”. Акуратно вставте їх у пази, які попередньо необхідно заповнити спеціальним герметиком;
  • Для фіксації лапок використовують болти;
  • Закрийте багажник, видаліть надлишки герметика.

Особливості страхування

За договором про страхування відповідальності (ОСЦПВ) у разі пошкодження спойлера, не передбаченого комплектацією автомобіля, відшкодування власнику транспортного засобу отримати не вдасться. У разі майнового страхування (КАСКО) ситуація докорінно змінюється. Зберігайте письмові свідоцтва всіх здійснених витрат на встановлення обважування і, в разі його пошкодження, страхова компанія спиратиметься на цю інформацію для розрахунку суми відшкодування збитку. З іншого боку, якщо ви купуєте автомобіль, вже обладнаний обвісом, оцінити його практично не представляється можливим. Власник авто, знаючи вартість ексклюзивного, зробленого індивідуально для його транспортного засобу, обвісу, не бажає страхувати його за вартістю матеріалів. А для страхової компанії цінність, яку неможливо виміряти в сумарному вираженні, не є значущою.

Вітаю вас усіх, мої друзі Сьогодні я вам розповім і покажу, як встановлюється спойлер від 2.0л. який я вам показував раніше

Насправді ні чого складного немає, очі бояться, а руки роблять Коли замовив собі спойлер, теж боявся ставити сам, обдзвонював багато сервісів, але ціни не тішили, найдешевше що я знаходив, це 1500р. за установку. Але платити такі гроші, коли можна зробити самому, не бачу сенсу Гаразд, досить говорити, час переходити до справи.

Що нам знадобитися: тепле місце, гараж або тепла погода на вулиці, в моєму випадку це було на вулиці. З інструментів і приладдя: електричний шуруповерт, болт М6х20 4шт., шайби під болт, свердла один на 5мм, другий на 8мм, надфіль, ключ під болт, фарба або лак, малярський скотч, двосторонній скотч для прокладки між спойлером і кришкою багажника або оригінальна прокладка MN 175793 та MN 175794, я використовував оригінальні прокладки, скажу чесно, різниці зі скотчем чи прокладкою немає жодної, навіть скотч якось надійніший, не так вбирає вологу, як оригінальна прокладка Знову я пішов від теми.

І так: 1. Знімаємо обшивку багажника, процес описувати не буду і фото показувати теж, думаю, всі знають, як це робиться.

Наклеюємо зверху кришки багажника малярський скотч. Фото на жаль не зробив, але залишилося ось таке фото.

Свердлимо отвір з кожного боку в нижньому місці кріплення спойлера, спочатку свердлом 5мм, потім 8мм. Місце де свердлити позначено невеликим поглибленням на кришці багажника, тобто.е. не промахнетеся.

Ось так має вийти.

Беремо спойлер, якщо на ньому не встановлено стоп-сигнал, встановлюємо його, якщо встановлено, добре. Якщо спойлер у вас без стоп-сигналу, пропускаємо цей пункт.

Тепер найголовніше, нам треба заміряти місця, де свердлити верхні отвори і отвір для дроту від стоп-сигналу. Що ми робимо, закручуємо болти на спойлер верхньої його частини, де ми ще не свердлили отвори, закрутили тепер фарбуємо головки болтів фарбою, помадою або чимось іще.

Прикручуємо спойлер до нижніх отворів, тут бажано щоб у вас був помічник, і верхні болти не торкалися завчасно кришки багажника. Якщо помічника немає, то як я говорив у пп.4, фарбувати головки поки не потрібно, зробите це після. Прикручуємо не до кінця, а так злегка натиснувши його. Тепер, фарбуємо голівки болтів, як я і говорив у п.4 і притискаємо спойлер до кришки багажника, у підсумку у вас мають надрукуватися на малярному скотчі місця для двох інших отворів, а ось для дроту доведеться мітити на око.

Правильно підібраний і встановлений спойлер (він же антикрило, хто як називає) може поліпшити зовнішній вигляд вашого автомобіля і підвищити його вартість. Він схожий на плавник, який призначений для того, щоб розсікати потік повітря під час руху машини. Ця деталь здатна поліпшити керованість автомобіля, а також його аеродинаміку. Зрештою спойлер це деталь дизайну, яка може змусити середньостатистичний автомобіль виглядати більш спортивним і привабливим.

Про марність антикрил говорять тільки сноби. Але ми то з вами, сучасні, просунуті автолюбителі і не слухатимемо якихось там “тих, хто не вірить у прогрес автомобілебудування”, правильно? Ми то розуміємо, що навіть ставлячи під сумнів аеродинамічні плюси від спойлера, красу, яку він надає автомобілю, не заперечить ніхто.

Універсальні антикрила, придбати які ви можете на нашому сайті, а також на будь-якому авторинку, доступні в різних стилях, формах і матеріалах. Вартість нового антикрила може варіюватися від ста до чотирьохсот доларів США, залежно від того, на якому стилі ви зупините свій вибір.

У попередній статті під назвою ” “

ми обговорили, що таке спойлер поговорили про його види і призначення. Тепер уявімо, що ви вирішили купити цей елемент кузовної деталі, і справа підійшла до його встановлення. Тут ви, звичайно ж, можете звернутися до послуг професіоналів, які за лічені секунди встановлять придбане вами антикрило на багажник. Але що робити, якщо у вас золоті руки і вам хочеться знайти їм застосування у сфері встановлення спойлера на свій автомобіль у домашніх умовах? Ми розповімо, як можна встановити спойлер у домашніх умовах, а наприкінці представимо вашій увазі невеличкий ролик, в якому на ваших очах, працівники СТО встановлять антикрило на один з автомобілів. Їхні професійні поради доповнять нашу інструкцію.

ЩО ВАМ ЗНАДОБИТЬСЯ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ САМОСТІЙНО ВСТАНОВИТИ СПОЙЛЕР ВДОМА

  • Автомобільний спойлер
  • Рулетка
  • Гайковий ключ
  • Маркер
  • Дриль
  • Шліфувальний круг (або шліфувальний папір)
  • Пилосос
  • Фінішна фарба
  • Захисні окуляри

Крок #1 Вимірювання кришки багажника для встановлення спойлера

Використовуйте рулетку, щоб визначити довжину і ширину кришки багажника вашого автомобіля. У своїх вимірах не забудьте відзначити розміри нижньої жорсткої конструкції кришки багажника.

Крок #2 Придбання

Для того, щоб купити новий спойлер, відвідайте місцеве відділення офіційного дилера вашого автомобіля або ж магазин автомобільних запчастин. Не забудьте захопити із собою зроблені вами раніше вимірювання. Обговоріть своє підприємство з досвідченим фахівцем. Зайвий раз переконайтеся в тому, що спойлер, який ви купуєте, виготовлений для марки і моделі вашого автомобіля. За необхідності, ви можете придбати універсальний спойлер, але для цього вам доведеться зробити кілька додаткових вимірів аеродинамічної деталі кузова, що купується.

Крок #3.- Безпека під час встановлення спойлера на автомобіль

Перед початком роботи обов’язково надіньте захисні окуляри.

Крок #4 Збірка

Встановіть дужки крил антикрила так, щоб вони співвідносилися одна до одної належним чином. За допомогою гайкового ключа ретельно затягніть усі болти, які будуть надійно тримати дужки разом.

Крок #5 Розмітка місця для встановлення спойлера (антикрила)

Правильно розташуйте нове антикрило на багажнику, переконайтеся в тому, що він повернутий у правильному напрямку. Використовуйте інструменти для маркування (маркер, фломастер) для позначення місць монтажних отворів на зовнішній стороні багажника вашого автомобіля. Приберіть антикрило з багажника, для подальшого встановлення воно поки не знадобитися.

Крок #6 Пророблення монтажних отворів

Для того, щоб зробити отвір у кришці багажника через верхні і нижні шари заліза, використовуйте дриль. Почніть з отворів з діаметром меншого розміру, потім, замінивши свердло, виконайте більші отвори. Або ж ви можете зробити більші за розміром отвори тим же свердлом, але попрацювати над цим доведеться довше, поки вони не досягнуть правильних для встановлення спойлера розмірів. За допомогою пилососа видаліть металеву тирсу з багажника вашого автомобіля.

Крок #7 Обробка монтажних отворів

Використовуйте шліфувальний круг (або шліфувальний папір), щоб згладити краї виконаних отворів. Нанесіть шар фінішної фарби на краї отворів, щоб запобігти розвитку іржі. Повторіть процедуру з пилососом ще раз, щоб видалити металеву тирсу з багажника. Встановлення спойлера на ваш автомобіль перебуває на фінішній стадії. Ще трохи зусиль і вашу 9-ку будуть плутати з.

Способи кріплення. Як встановити спойлер?

Всього існує два види кріплення. Перший з них. це двосторонній скотч. Є найпростішим методом, тому як такий спойлер можна буде запросто зняти, не зіпсувавши зовнішнього вигляду автомобіля. Однак є і недолік, пов’язаний з його надійністю. Такий спойлер легко може вилетіти і розбитися об дорожнє полотно, що ставить нанівець питання про його подальше використання. Однозначно, метод далеко не економний.

Другий метод передбачає використання саморізів, які забезпечать досить надійне з’єднання. Проте, такий спойлер знімати вже не рекомендується, тому що він залишить після себе отвори на кришці багажника, що псують зовнішній вигляд автомобіля.

Якщо ви вибрали перший спосіб, то перед монтажем не забудьте знежирити поверхню і зробити розмітку в тих місцях, де він буде кріпитися. Проявіть уважність, тому що, приклеївши скотч одного разу, вдруге він уже триматиметься не так міцно, як раніше.

Та ж розмітка робиться і для спойлера, який кріпиться за допомогою саморізів. Після цього, спойлер встановлюється, а саморізи вкручуються з боку задньої частини кришки багажника.

Виготовлення та встановлення спойлерів

Матеріалом для виготовлення спойлерів є пластик. всілякі його різновиди. У виняткових випадках вони також можуть бути виконані з легкого металу. алюмінію. або із застосуванням карбону.

Встановити спойлер можна в будь-якому місці зовнішньої частини кузова автомобіля. Як правило, деталі кріпляться на даху капота і багажника, а також і на задніх дверцятах автомобілів з типами кузова “хетчбек”, “позашляховик” і “універсал”. Також їх можна встановлювати під бампери і на пороги транспортного засобу. Часто використовується певна кількість окремих спойлерів, з’єднаних в гармонійну систему і покликаних працювати як єдине ціле. Цю систему прийнято називати терміном “обвіс”. Встановлювати її можна практично на будь-який автомобіль.

Кріпляться до поверхні за допомогою спеціального клею або саморізів (різьбове з’єднання за допомогою кронштейна). Установка, звісно, пошкоджує забарвлення автомобіля, адже доводиться свердлити отвори в кузові.

Якщо гарантійний термін у вашого автомобіля все ще не закінчився, а ви маєте намір встановити спойлер, слід узгодити ці дії з дилерським сервісом. Як правило, фахівці дилерських СТО не чинять перешкод у цьому питанні. Однак дилер цілком здатний обмежити ваш вибір тільки тими моделями, які пропонує саме він. за відповідною вартістю.

Перефарбування обважування і найкращий метод його кріплення. Або як приклеїти обвіс на авто.

Всім привіт.Час іде, руки сверблять, хочеться що-небудь затюнити.

Перша зміна. видалення хрому спереду. Пофарбували хром окантовку і нижню частину бампера в чорний глянець.Можна було в матовий, але так виглядає більш ошатно.Не встигнувши дописати цей текст, хлопчина здав задом і покоцав мені свіжопофарбовану деталь. ту саму окантовку, тільки вже чорну і глянсову. Довелося переробляти заново.‍♂

Третє, всі чорні деталі (вставка накладки Shark і накладка 6 зубів на даху), так само були пофарбовані в чорний глянець.Спочатку встановив їх нефарбованими, але з плином часу вони зблідли і набули брудно-сірого відтінку.

І четверте, що випливає з попередніх двох. всі деталі обважування були переклеєні.

Тут хотел остановится поподробнее.

Перший раз встановлював обвіс на 3М скотч і скляний герметик, а пороги додатково на саморізи.Чому саме так? Тому що прочитав на драйві, як у всіх все чудово приклеюється Приклеїлося і справді непогано, хоч і не без косяків.АЛЕ!Я тут вам кажу все як є.Пороги з таким етапом тримаються від сили місяці три. ‍♂Дальше потроху відклеюються, починаючи від носа авто, через погану адгезію герметика з пластиком. До кузова приклеюється, що не віддерти, а з обважування знімається мало не руками.Переклеював двічі, пробував зачищати пластик наждачним папером, з кожним разом все старанніше. ефект є, але вистачає ненабагато довше.

При першій установці, накладка шарк на задній бампер, так само лягла не ідеально.Найімовірніше, її спочатку було виготовлено не за найточнішими лекалами, так ще й 3м-скотч під час встановлення накладки не дає помилитися ні на міліметр, за найменшого контакту прихоплює миттєво, та так, що ледве відриваєш потімЗа підсумком все одно залишалися зазори, далі, на фото. буде видно. (До речі, хтось каже, що зі знятим заднім бампером клеїти легше. це все дурниця, ті самі яйця, тільки в профіль).

Загалом поговорив з друганом. він сказав, що скляний герметик не зовсім підходить для цих цілей. краще використовувати полімерний.Так, і ще без праймера клеїти. це гроші на вітер. Про що мало хто говорить, принаймні в той час, коли я шукав інформацію.Чесно зізнатися, ще до першої установки, я бачив згадки про нього, але в масі своїй. його не використовують.Не такий вже він і дорогий, щоб на ньому економити. 3 за баночку (однієї баночки вистачило якраз на пороги, шарк, і зуби на дах).

Загалом цього разу клеїли без скотча, тільки на герметик (полімерний, для швів), з використанням праймера на пластикових деталях.Пороги. додатково на пару саморізів.Відразу ж можна віднести до плюсів те, що полімерний герметик. барабанний дріб. буває білий. (Заздалегідь прошу не штовхати, я якщо і знав це, то забув) Загалом для власників білих авто це справжній мастхев.)

Повернемося до встановлення.Наносили герметик по верхньому канту порога, нагадаю пороги. evo репліка з ABS, у них верхній кант має ширину в 4 мм, а нижче, йде більш широка смуга в 15-17мм. Спочатку скляний наносив саме на неї, а по верхньому, тонкому 4-х міліметровому канту наклеював 3М скотч, який надалі відклеювався в місцях сильного натягу (на вигинах) і визирав своїм зрадницьким сірим кольором, що на білій машині мало вигляд, м’яко кажучи. так собі Загалом, цього разу, ми просто нанесли герметик по верхньому канту і в тих місцях де були вигини., (а на задній накладці шарк це видно більш чітко) просто додали “із запасом”, для більш якісного заповнення шва. Так само на відміну від скотча, герметик можна злегка “посунути” на етапі прикладання накладки до бампера/кузова, що значно спрощує монтаж.

Підводячи підсумок.1) всі деталі сіли як влиті, тепер навіть при найближчому розгляді ніде нічого не визирає і немає ніяких зазорів. Виглядає монолітно, як ніби з заводу.Сказати, що задоволений. нічого не сказати.

2) ще раз хочеться загострити увагу на тому, що, як показала практика, дуже важливо використовувати ПРАЙМЕР.І швидше за все буде не важливо полімерний герметик або скляний.Начебто проста річ, а багато хто про неї забуває.Хоча за моїми відчуттями скляний більш “дубовий” порівняно з полімерним.

На цьому у мене все.Усім мир. І якісної приклейки обвісу!

Встановлення спойлера

Це верхній спойлер від “брудозахисного комплекту”.

Трохи історії: “До розробки були залучені не дилетанти, а справжні професіонали своєї справи, такі як Валерій Челноков. відомий дизайнер, у минулому керівник макетного цеху АвтоВАЗу, Гліб Візель. дизайнер з великої літери (творець Фоменковської Марусі), а також дизайнери-програмісти з МАМІ.

Від самого початку ставилося завдання створити максимально функціональний комплект, який, за можливості, може “працювати” і сам по собі, тобто.е. кожен виріб. самостійно, а не в складі комплекту. Була “здобута” математична модель i30, і на основі програми, що “моделює” повітряні потоки “в русі”, було знайдено оптимальне співвідношення функціональності та дизайну. Потім, коли на основі ескізів було створено “проміжну” модель, її знову ж таки, для “перестраховки”, продули вже живим повітрям, але автомобіль у цей час не рухався (якась подоба аеродинамічної труби). І після всього цього почалася підготовка до серійного випуску.

Обидва спойлера пройшли випробування, і з упевненістю можна сказати, що розрахунки виявилися правильними!”

Вся інформація про комплект, фотографії, відео з випробування тут:

Виріб продається нефарбованим, проте я домовився з виробником, що з невеликою доплатою отримаю на руки вже готовий до встановлення спойлер. проґрунтований і пофарбований фарбою за кодом. Разом все задоволення з фарбуванням обійшлося в 8000.

Цієї суботи купив все необхідне для установки і залишив його чекати години Х.

Час Х настав сьогодні Для установки використовував набір для вклейки лобового скла від LiquiMoly (знежирювач, праймер і клей-герметик)

На що приклеїти спойлер

Пацани, суть питання впринципі видно з назви теми. Проблема в тому що спочатку, перед фарбуванням я його не підганяв.пофарбував, наліпив 3М скотч, знежирив задні двері, прогрів і приклеїв.через якийсь час помітив що одна сторона відклеїлася.купив скотч ширше і приклеїв знову.щас дивлюся знову почав відклеюватися. Відразу хочу сказати двері свердлити не буду! Може на сьогодні є якийсь більш потужний скотч, ніж 3М?

Коментарі 42

Народ правильно каже, саджай на скляний герметик. Клеїв на нього бічні молдинги (не на своїй машині) тримає добре, надійно.

Дякую, гарна розповідь.а як він хоч виглядає цей скотч?є фотка?

герметика, спойлера, автомобіля, який

Така ж фігня, тримався на 3м, тепер лежить удома ))) так як машина біла буду клеїти на казанський герметик. Зараз холодно, на вулиці ліпити сенсу немає, довго буде сохнути, а машина потрібна щодня))) Загалом, якщо є теплий гараж, ліпи на Казань і за ніч висохне (це моя думка). Коли небудь міняв скло фари на дев’ятці? Так ось воно тримається якраз на казанському силіконі, цим все сказано.

Це чо за казанський герметик? Скляний чи що?

Звичайний Казанський білий авто герметик- прокладка. Є в будь-якому автомагазині. Скло на фарах на ВАЗ 2106, 08, 09 клеяться із заводу саме на нього. Клеїть все, я особисто пробував на пластику, фанері, деревно-стружкова плита тримає відмінно.

Треба заїхати подивитися.його ж ще якось притиснути блін треба

Однозначно на бутил (скляний герметик) клей, краще навряд чи що буде тримати

Тепер я зі спойлером!

Дійшли руки до встановлення спойлера, купленого ще під час купівлі машини. Лежав він без діла, поки в місті не був помічений ще один! білий Golf варіант, щоправда дизельний і на ручці. Питання встановлення спойлера стало як ніколи гострим! Підібрав фарбу, віддав на ґрунтовку і фарбування. з кольором вийшло все нормально.

Встановлювати планував там же де і фарбував, але майстер сказав що краще спочатку клеїти на двері, потім грунтувати і фарбувати з деталлю дверей. Типу, не буде щілини між деталями, не буде затікати вода, буде красиво і міцно. Така ідея мене не надихнула, тому став думати, кому передати роботи з приклеювання спойлера.

Конструкція спойлера така, що він не має елементів кріплення (болтів, заморезов), а просто приклеюється на двері. Промоніторивши мережу “як правильно повинен приклеюватися спойлер і не відриватися”, для того, щоб проконтролювати роботу майстрів, прийшов до висновку, що краще ніж я, ніхто не приклеїть.

У підсумку були куплені: герметик для стекол праймер, спеціальний пензлик для праймера, двосторонній скотч 3М шириною приблизно 7мм., розчинник і ще по дрібницях.

т.к. спойлер куплений був фірмовий, він практично ідеально прилягав до дверей, тому моментів підгонки, притирання, як із саморобними, не було.

Найбільш правильним способом встановлення спойлера мені здався спосіб із застосуванням двостороннього скотча по зовнішньому краю спойлера і герметика на інших прилеглих поверхнях.

Для примірки приклеїв скотч до спойлера, попередньо знежиривши поверхню. Приклавши спойлер до дверей, зрозумів, що щілина, яка утворюється через товщину скотча, має дуже негарний вигляд. Тому скотч було знято зі спойлера і було прийнято рішення клеїти безпосередньо на герметик.

Ще одна примірка, фіксація спойлера “на суху”, щоб виявити можливі нюанси приклеювання. Акуратно відмітив малярським скотчем межу встановленого спойлера, щоб не вийти за неї при нанесенні праймера і не забруднити двері герметиком, що витік. Підготовчі роботи завершено, можна приклеювати.

герметика, спойлера, автомобіля, який

Спочатку знежирив внутрішню поверхню спойлера, злегка обробив дрібною наждачкою і ретельно покрив праймером. Двері знежирив і акуратно покрив праймером. Серце забилося сильніше, коли перші чорні штрихи праймера проявилися на білосніжних дверях. Але, як відомо, краса вимагає жертв, тому вся частина дверей, яка опиниться під спойлером, була сумлінно вимазана праймером.

Через шість годин все було приклеєно (за інструкцією на тубі) і я вже акуратно поїхав у справах.

Підсумок:1) Зовнішній вигляд машини змінено, став трохи більш спортивний, динамічний. мені дуже подобається2) 1 до швидкості. це навряд-чи. на динаміку він ніяк не впливає, набагато більше впливає якісний бензин, ніж спойлер.3) чисте заднє скло. як на мене, він замалий, щоб залишати скло чистим, як на седанах. Але сказати, що скло стало менше бруднитися. не можу.

Чи задоволений покупкою. так, мені достатньо було першого пункту.

Встановлення заднього спойлера ST на герметик для лобового скла, звіт

Опції теми

Встановлення заднього спойлера ST на герметик для лобового скла, звіт

у мережі багато порожняка, і мало інфо, ще менше, на подив, на ютюбі

після перегляду цього відео https://www.YouTube.com/watch?v=BSviLiLi3AEl0 наочно демонструє міцність герметика для стекол

спойлер був приклеєний на герметик для вклеювання скла http://www.yarzapchast.ru/clei-germetik-betaseal.html з обробкою посадкового місця спойлера праймером з набору для вклейки по лаку кришки багажника класти праймер немає сенсу, якщо тільки не шкода праймера прилипання гарантоване, на відміну від пластику

знежирював спиртом і серветкою з набору підійде також універсальний знежирювач (С) http://www.zvezda-udachi.ru/obezzhir. iversalnyj.htm

термін полімеризації клею 24 години в нерухомому стані

як з’ясувалося, та репліка спойлера фієсти ст, що продається тут на форумі в темі продажу (по-моєму з пітера), крива, геометрія не відповідає кришці багажника, зазори до 5 мм (!), саме в посадковому місці, тим, хто цікавиться, можу продемонструвати

тому, герметика було намазано по максимуму, на всю площу контактну, а не просто по контуру, як це робиться зазвичай

також треба враховує його розширення під час контакту, і не наносити герметик ближче 20-25мм до зовнішнього краю посадкового місця

дуже зручно використовувати не скотч (або не тільки скотч), а й млинці від штанги \ гантелі вагою 2-5кг, дві штуки (обов’язково, для симетрії), для фіксації спойлера, до речі, підійдуть навіть цеглини, це набагато надійніше, ніж просто зафіксувати скотчем, для правильного контакту обмотуємо ганчіркою або пакетом, щоб не подряпати фарбу.

пробна поїздка зі швидкістю до 120 км/год, через добу після установки показала надійність з’єднання

Яким герметиком приклеїти спойлер?

У нас є 20 відповідей на питання Яким герметиком приклеїти спойлер? Найімовірніше, цього буде достатньо, щоб ви отримали відповідь на ваше запитання.

Другий же варіант. звичайний прозорий герметик з будь-якого господарського магазину, найкраще силіконовий герметик на водній основі (уникайте смакової або ж акрилової основи). Ідеально якщо він буде морозостійким.26 червня. 2017 г.

Чим можна приклеїти спойлер?

Другий же варіант. звичайний прозорий герметик з будь-якого господарського магазину, найкраще силіконовий герметик на водній основі (уникайте смолистої або ж акрилової основи). Ідеально якщо він буде морозостійким.

Чим можна заклеїти спойлер?

Найкращий варіант. поліефірна смола змішана з дрібно нарубаним скломатом або склотканиною. Консистенція-приблизно як сметана. Не забуваємо знежирювати і наносимо на обидві половинки. Фіксуйте малярським скотчем.

Яким герметиком приклеїти спойлер? Відповіді користувачів

іншим способом не вийшло відклеїти! зараз так само приклею на герметик і 2 пресшайби вкручу 18 мм! там є отвір! і все!

Усього цього достатньо, щоб просто їхати в тачці вирішити приклеїти спойлер, приїхати у двір і за будинком приліпити його.

0 Головна ВСТАНОВЛЕННЯ СПОЙЛЕРА НА СИЛІКОНОВИЙ ГЕРМЕТИК. У ПІДСУМКУ ЯК ПРАВИЛЬНО ПРИКЛЕЇТИ СПОЙЛЕР НА СИЛІКОН: 1. ЯКИЙ ВЗЯТИ СИЛІКОН.

на рідкі цвяхи або герметик тонким шаром, не відірвати буде. 1 людині подобається це.

!? Думаю, зараз головне питання якому герметику віддати перевагу!? Спойлер литий і важкий, ставився на експортні Зубилки! Такий: До речі, SnowCat, я у чо подумав, а.

Чим краще приклеїти спойлер на машину двосторонній скотч ЗМ. високоміцна клейка стрічка для механічних з’єднань; скляний герметик.

Встановлений спойлер тимчасово приклейте зверху скотчем. Це знизить навантаження на ділянку склеювання. Найзручніше застосовувати малярський скотч, який згодом.

Другий же варіант. звичайний прозорий герметик з будь-якого господарського магазину, найкраще силіконовий герметик на водній основі (уникайте вугільної або ж акрилової основи). Ідеально якщо він буде морозостійким.

Для цього треба розмітити місце установки спойлера і приклеїти спойлер до кузова згідно з інструкцією на герметик (епоксидку). При цьому міцність кріплення.

Встановлений спойлер тимчасово приклейте зверху скотчем. Це знизить навантаження на ділянку склеювання. Найзручніше застосовувати малярський скотч, який згодом можна буде.

Яким герметиком приклеїти спойлер? Відео-відповіді

Renault Duster Nissan Terrano Встановлення спойлера Спорт

Встановлення спойлера Спорт на автомобіль Renault Детальніше Renault Duster:.

ЯК ПРИКЛЕЇТИ ОБВІС. ТЮНІНГ на ГЕРМЕТИК. Губа на бампер

Всім привіт! Мене звати Валера Сьогодні я покажу як приклеїти обвіс (тюнінг), в нашому випадку губа, на герметик, щоб.

Нетиповий веставод. Мій досвід встановлення спойлера на LADA Vesta.

Друзі, дане відео не надто коротке) Хто знає як такі речі встановлювати, можете не дивитися) А ось хто тільки.

Інструкція зі встановлення спойлера для Pro Ceed / Instructions for installing spoiler for Kia Pro Ceed

Інструкція зі встановлення спойлера для Kia Pro Ceed JD. Всі деталі нашого виробництва виготовлені з.

Встановлення лип спойлера на BMW 3 f30

Шовний герметик, скляний клей-герметик Remix. Невеликий тест.

Коментарі з матом не вітаються! Приємного перегляду! Моя група у вк: http://vk.com/evgeny_garage Клуб профі.

Ліпспойлер на Kia RIO. Як приклеїти спойлер рівно)

Камера підвела в найбільш невідповідний момент. Коротко ще раз. Перше. Що нам дає те що ми не відриваємо.

Іван Бистров

Доброго дня! Мене звуть Іван Бистров, і я головний редактор цього сайту. Мені 32 роки, я живу в Ярославській області Я завжди захоплювався автомобілями, завжди хотів дізнатися більше, але часто не міг знайти відповіді на свої запитання. Це надихнуло мене на створення проекту, де буде зібрано воєдино максимальну кількість запитань про автомобілі, і на кожне з них буде запропоновано грамотну відповідь! Дуже сподіваюся, що моя праця допоможе всім отримати нові знання швидко і без зайвих витрат енергії!

клей герметик для обвісу автомобіля

Всім привіт, таке питання, підкажіть на що краще кріпити обважування, щоб міцно і на довго, мені якось говорили про полеуретановий герметик, хто що скаже.?

Коментарі 26

Є спеціальний Toyota герметик. На нього фендери на Арктик Траках клеять. Якщо машина перевертається крило мнеться а обвіс залишається! Треба у оф дилера Toyota питати його

На мою думку, будь-яка деталь обважування має бути знімною, так само як і всі заводські деталі Тому вважаю за правильне передбачити заздалегідь кріпильні елементи та виготовити їх у разі потреби )

Є у Teroson Terostat-9200 (1K-PUR) сотні обважень поклеїли Але в принципі триматися, якщо витримати всі правила, і на 3М кузовному герметику.

А пороги на шовному герметику будуть триматися хто знає?

Я використовую шовний герметик.Можна силікон.

Характеристики

Бренд Henkel
Країна Німеччина
Колір Не потребує фарбування
Матеріал Поліуретан
Складність установки Дуже легка
Тип Оригінал

TERASON PU 8590

УНІВЕРСАЛЬНА ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ОБВАЖЕНЬ НА СКЛЯНИЙ ГЕРМЕТИК:

Перед установкою необхідно приміряти деталь на автомобіль і розмітити закінчення деталі малярським скотчем для захисту лакофарбового покриття від впливу праймера.

Ретельно очистити і знежирити поверхні які будуть стикатися з скляним герметиком.

Обережно нанести праймер для скляного герметика за допомогою спеціального тампона (в комплекті).

Нанести скляний герметик на деталь

Встановити деталь на автомобіль

Додатково зафіксувати деталь на час повного висихання герметика спеціальними затискачами або малярським скотчем.

герметика, спойлера, автомобіля, який

Дочекатися остаточного застигання герметика

ЕКСПРЕС УСТАНОВКА:

У разі коли немає часу для очікування остаточного застигання герметика: краї деталі додатково проклеюються двостороннім 3М скотчем з обов’язковим використанням спеціального праймера для 3М скотча. У центр деталі наноситься скляний герметик. Двосторонній скотч надійно зафіксує деталь на автомобілі та не дасть змоги скляному герметику розповзтися за його межі. У цьому випадку не рекомендується експлуатація автомобіля зі швидкістю вище 50 км/год.

(Топ Тюнінг рекомендує залишати автомобіль у сухому, теплому приміщенні до остаточного застигання скляного герметика.)

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Колір чорний
Запах слабкий
Консистенція пастоподібна, стійка
Щільність ок. 1,2 г/см3
твердих частинок 100%
Характер затвердіння полімеризується під впливом вологості
Час утворення плівки ок. 30 хв (Стандарт DIN 50014 нормальний клімат 23°C, 50 % вологість)
Швидкість затвердіння ок. 4 мм/добу (Стандарт DIN 50014 нормальний клімат 23°C, 50 % вологість)
Твердість за Шору DIN 53505 ок 50
Межа міцності DIN 53504 ок. 7,5 МПа
Величина напруги DIN 53504 ок. 2 МПа при 100% розтягуванні
Відносне подовження при розриві DIN 53504 ок. 350-500%
Межа міцності при розриві ок. 6,5 N/mm
Зміна об’єму (DIN 52451)

Перед купівлею товарів ознайомтеся з інструкцією. Не є офертою.

Перефарбування обважування та найкращий метод його кріплення. Або як приклеїти обвіс на авто.

Всім привіт.Час іде, руки сверблять, хочеться що-небудь затюнити.

Перша зміна. видалення хрому спереду. Пофарбували хром окантовку і нижню частину бампера в чорний глянець.Можна було в матовий, але так виглядає більш ошатно.Не встигнувши дописати цей текст, хлопчина здав задом і покоцав мені свіжопофарбовану деталь. ту саму окантовку, тільки вже чорну і глянсову. Довелося переробляти по новій.‍♂

Третє, всі чорні деталі (вставка накладки Shark і накладка 6 зубів на даху), так само були пофарбовані в чорний глянець.Спочатку встановив їх нефарбованими, але з плином часу вони зблідли і набули брудно-сірого відтінку.

І четверте, що випливає з попередніх двох. всі деталі обважування були переклеєні.

Тут хотел остановится поподробнее.

Перший раз встановлював обвіс на 3М скотч і скляний герметик, а пороги додатково на саморізи.Чому саме так? Тому що прочитав на драйві, як у всіх все чудово приклеюється Приклеїлося і справді непогано, хоч і не без косяків.АЛЕ!Я тут вам кажу все як є.Пороги з таким сетапом тримаються від сили місяці три. ‍♂Дальше потроху відклеюються, починаючи від носа авто, через погану агдезію герметика з пластиком. До кузова приклеюється, що не віддерти, а з обважування знімається мало не руками.Переклеював двічі, пробував зачищати пластик наждачкою, з кожним разом дедалі старанніше. ефект є, але вистачає ненабагато довше

При першій установці, накладка шарк на задній бампер, так само лягла не ідеально.Найімовірніше, її спочатку було виготовлено не за найточнішими лекалами, так ще й 3-скотч під час установлення накладки не дає помилитися ні на міліметр, за найменшого контакту прихоплює миттєво, та так, що ледве відриваєш потім.За підсумком все одно залишалися зазори, далі, на фото. буде видно. (До речі, хтось каже, що зі знятим заднім бампером клеїти легше. це все дурниця, ті ж яйця, тільки в профіль).

Загалом поговорив з друганом. він сказав, що скляний герметик не зовсім підходить для цих цілей. краще використовувати полімерний.Так, і ще без праймера клеїти. це гроші на вітер. Про що мало хто говорить, принаймні в той час, коли я шукав інформацію.Чесно зізнатися, ще до першого встановлення, я бачив згадки про нього, але в масі своїй. його не використовуютьНе такий вже він і дорогий, щоб на ньому економити. 3 за баночку (однієї баночки вистачило якраз на пороги, шарк, і зуби на дах).

Загалом цього разу клеїли без скотча, тільки на герметик (полімерний, для швів), з використанням праймера на пластикових деталях.Пороги. додатково на пару саморізів.Відразу ж можна віднести до плюсів те, що полімерний герметик. барабанний дріб. буває білий. (Заздалегідь прошу не штовхати, я якщо і знав це, то забув) Загалом для власників білих авто це справжній мастхев.)

Повернемося до встановлення.Наносили герметик по верхньому канту порога, нагадаю пороги. evo репліка з ABS, у них верхній кант має ширину в 4 мм, а нижче, йде більш широка смуга в 15-17мм. Спочатку скляний наносив саме на неї, а по верхньому, тонкому 4-х міліметровому канту наклеював 3М скотч, який надалі відклеювався в місцях сильного натягу (на вигинах) і визирав своїм зрадницьким сірим кольором, що на білій машині виглядало, м’яко кажучи. так собі Загалом, цього разу, ми просто нанесли герметик по верхньому канту і в тих місцях де були вигини., (а на задній накладці шарк це видно більш чітко) просто додали “із запасом”, для більш якісного заповнення шва. Так само на відміну від скотча, герметик можна злегка “посунути” на етапі прикладання накладки до бампера/кузова, що значно спрощує монтаж.

Підводячи підсумок.1) всі деталі сіли як влиті, тепер навіть при найближчому розгляді ніде нічого не визирає і немає ніяких зазорів. Виглядає монолітно, як ніби із заводу.Сказати, що задоволений. нічого не сказати.

2) ще раз хочеться загострити увагу на тому, що як показала практика, дуже важливо використовувати ПРАЙМЕР.І найімовірніше буде не важливо полімерний герметик або скляний.Начебто проста річ, а багато хто про неї забуває.Хоча за моїми відчуттями скляний більш “дубовий” порівняно з полімерним.

На цьому у мене все.Всім мир. І якісної приклейки обвісу!

Клей-Герметик Teroson для встановлення стекол, спойлерів та іншого обважування (балон)

Клей-герметик Teroson для встановлення стекол, спойлерів та іншого обважування (балон)

Герметик для встановлення обважування, необхідний під час встановлення спойлерів.

Також може використовуватися під час встановлення розширювачів арок, жабо, інших скляних і пластикових елементів.

Найменування: Клей-Герметик Teroson для установки стекол, спойлерів та іншого обважування (балон) Артикул: DC534-263216 Наявність на складі Дастершоп77 (за станом на 18.10.21): 6 шт.

Застосовність Клей-Герметик Teroson для установки стекол, спойлерів та іншого обважування (балон) підходить для : Товар є універсальним, або інформація про застосовність не вказана. Купити товар “Клей-герметик Teroson для установки стекол, спойлерів та іншого обважування (балон)” часто вирішують власники автомобілів: Renault Duster 2011-2015, Renault Duster 2015-2019, Renault Duster 2019-2020, Renault Duster 2021-2024, Nissan Terrano 2014-2017, Nissan Terrano 2017-, Renault Kaptur 2016-, Renault Колеос 2017-, Renault Logan 2009-, Renault Logan 2014-, Renault Sandero 2009-, Renault Sandero 2014-, Sandero Stepway 2010-, Sandero Stepway 2014-, LADA Largus 2012-, LADA Vesta, LADA Vesta SW, LADA Vesta SW Cross, LADA X-Ray, Renault Arkana 2019

Завжди на нашому складі На відміну від багатьох інших інтернет-магазинів ми працюємо зі свого складу, в картках товару вказано актуальну кількість товару, що знаходиться на нашому складі і доступна для покупки. Якщо товар знаходиться на віддаленому або проміжному складі і на його доставку до нашого складу потрібен додатковий час, то це обов’язково вказується в картці товару.

Оплата готівкою при отриманні замовлення кур’єру, або при отриманні посилки на пошті, або при самовивозі товару з магазину

Банківський переказ переказ коштів на особовий рахунок магазину через будь-яке відділення Ощадбанку або оплата переказом на карту Ощадбанку

Післяплата, Пошта оплата у відділенні на пошті під час отримання посилки

Яндекс Гроші переказ коштів на Яндекс гаманець магазину

Ви можете купити товар “Клей-Герметик Teroson для установки стекол, спойлерів та іншого обважування (балон)” і з доставкою по товар “Клей-Герметик Teroson для установки стекол, спойлерів та іншого обважування (балон)” можна забрати самостійно зі складу магазину або замовити доставку кур’єром. Також ми можемо відправити Ваше замовлення Поштою за вказаною Вами адресою. Для здійснення покупки додайте потрібні позиції в кошик і оформіть замовлення, або зв’яжіться з менеджером магазину за телефоном, вказаним у шапці сайту. Ми будемо раді допомогти Вам у придбанні!

Доставка по 500р доставляємо товари за адресою у зручний для Вас час без передоплати

Доставка по від 600р відправляємо Поштою післяплатою з оплатою при отриманні, транспортними компаніями по і за її межі

Самовивіз зі складу м.Ви можете забрати замовлення самостійно зі складу за адресою: м.ул.Ротерта д.2 Обов’язково узгодьте забір замовлення з менеджером за телефоном.

Доступна послуга зі встановлення автомобільних аксесуарів та запчастин Клієнтам доступна послуга зі встановлення придбаних товарів! Вартість робіт можна дізнатися в розділі “Встановлення та сервіс”. Якщо в списку відсутня послуга зі встановлення необхідної деталі, то менеджер повідомить її додатково, звертайтеся за уточненням вартості зручним способом або напишіть коментар до замовлення.

Встановлення обвісу

Всім категоричне. Привіт!Сьогодні поділюся з тими, хто ще не в темі предмета встановлення обважування (ст-к) на авто. Питання ставляться, спробуємо їх попередити.Отже. Маємо на руках ст-вий обвіс (точніше його частину, яка була змінена і вперше склеєна в формах, інші частини вже були, тому лежать поряд навіть вже пофарбовані.)Після витягування з форм деталі її потрібно обточити від облоя і голок скла. На виробництві це робить окрема людина. У гаражі звісно Ви самі робите все. коли робота розподілена на кілька етапів і в кожному свій працівник, то складно встежити за якістю. Тому після обточування деталей частенько можна побачити запили і нерівності. Зрозуміло, що у приватника, який працює для себе, це виключено.На фото поріг має нерівномірне обточування верхньої поверхні. Але вона найголовніша в обвісі. Це місце стикування обважування і кузова (або бампера) всі інші кромки можуть бути кривими, але це не буде так впадати в око як місце стику. Я навмисно показую довгу деталь, щоб явно бачити кривизну обточування верхньої кромки.

На передній спідниці також є запили, але вони менш явні і їх важче показати Вам.

Тому після витягування з форм, деталі проходять обробку. Цей процес називається. підгонка. Теоретично будь-яку деталь потрібно так чи інакше підігнати до машини ще до фарбування, оскільки після нього. це зробити буде складніше, а іноді й нереально без повторного забарвлення На цьому етапі, окрім щільного прилягання деталей до машини, ще свердлять кріпильні отвори (під час встановлення їх свердлити вже пізно, та й приклеювати деталь простіше, якщо є отвори, що поєднуються саморізами) Також свердлимо технологічні отвори в самому кузові (протягання проводів для стопника або повітряні шахти) і відразу їх обробляємо антикорозійними компонентами.Зараз же нам потрібно вирівняти запили. для цього використовується наждак, яким прибираються виступаючі частини кромки і вона вирівнюється з запилами в 1 рівну волосінь для тримера.

Зрозуміло це не панацея. Виправити таким чином можна запили в 1-3мм без зорової зміни дизайну і геометричних розмірів деталі. Якщо запили більші, то укладаємо деталь назад у форму, звільняємо обрізувальника без вихідної допомоги і просимо клейщиків доклеїти кромку за формою, до необхідного розміру.Наступний крок у підгонці (хоча краще і починати з нього) це обклеювання скотчем місця встановлення деталі на машині. Можливо доведеться кілька разів знімати і надягати деталь, а місце сполучення пофарбовано. і не те щоб подряпаєте фарбу склопластиковою крайкою (вона не металева), але ось заматуєте ґрунтовно. Тому потрібно взяти собі за правило: у місці встановлення. шар паперового скотчу.

Ну ось уже наш поріг кілька разів знімався і одягався і в проміжках шліфувався наждаком, поки не став ідеально прилягати до поверхні кузова.

Тим самим операціям піддався і передній нижній спойлер (спідниця). Видно як рівно він прилягає до бампера.

Ще такий момент. все буде клеїтися після фарбування. І якщо поріг сідає на таке місце в кузові, яке його ніби тримає (сідло. виїмка у відбортовці кузова), то передня спідниця просто прилягає до вертикальної стінки, з якої норовить сповзти. Тому додатково кріпимо саморізами її де таке дозволено (торці колісних арок, майданчик під номерним знаком).

І останнє. Якщо все ж залишилися дрібні запили, які неможливо прибрати сточуванням крайок навколо них, то скористайтеся шпаклівкою. У тому стані, в якому зараз перебувають деталі, заштовхайте шпаклю в місця видимого неприлягання до кузова (зазвичай це щілина 1-2 смХ1-3мм). Після становлення шпаклівки (година-дві) зніміть деталь і сточіть виступаючі місця шпаклівки до пластику.Під час припасування деталей можна встановити і супутні деталі кузова. Ось, наприклад, є подовження дверей (ст-к), уже пофарбоване, але встановити його було не можна, доки не стояв поріг, оскільки є невеликий розбіг вліво-вправо, і неправильне встановлення могло створити велику щілину на краю або нахлист, нульову щілину тому поки поріг не в малярці, виставляємо і приклеюємо супутню деталь.

Далі йде власне встановлення деталей на машину. Поки “запізнілі” деталі фарбуються, я покажу на прикладі тих, що прибули вчасно Для роботи знадобляться:1. вайтспірит. він прекрасно очищає забруднений у процесі кузов від клею, причому дуже дбайливо ставиться як до лакофарби, так і до стекол фар. Нічого не спалює, а поводиться як ацетон.2. нарізані шматочки картону. видаляють зайвий клей, що виступив. я використовую 1.5мм. він досить жорсткий і зовсім не дряпає лак.

Клей. Я використовую різновиди клею-герметика, який за структурою нагадує клей для вклеювання скла. Конкретної фірми не скажу. Навіть у мене машина від машини відрізняється (“спасибі” постачальникам) Єдине побажання. швидке висихання (первинне схоплювання) хвилин 20-30, можливість подальшого забарвлення (іноді спочатку приклеюю, потім все фарбується) і колірна гамма. Остання залишає бажати кращого через руйнування зв’язків із постачальниками, банкрутства перевірених роками фірм і заміщення їхнього місця китайським порнотоваром Але ось залишилося 3 тони, ними і користуюся. Білі для білих кузавів, сірі для металіків і світлих машин, чорні для червоних, синіх, зелених та інших темних.Наносимо на перевернуту пофарбовану і висушену деталь клей з пістолета. На саму кромку акуратно видавлюємо “ковбаску” клею. на кромку, що сідає в сідло, можна поменше. а ось на деталі, що примикають до кузова під кутом в 90град і близьким до нього, потрібно наносити побільше, відрізавши носик-дозатор клейового балона далі по конусу.

Нанесли по всьому контуру де буде прилягання і негайно встановлюємо на машину.

Якщо є місця кріплення саморізами, які відразу і жорстко фіксують деталь. добре, немає. доведеться проявити кмітливість і використовувати будь-які підручні пристосування (скотч, струбцини з одягненими на лапки м’якими “капцями”, важкі предмети, які можна присунути впритул до порога і тим самим притиснути його до машини). Зрозуміло, поки клей встає, не можна лазити кузовом і ворушити його вгору і вниз), які, звісно, продумуємо і готуємо заздалегідь, а не коли з тюбика поліз клей.

Деталь встановили на своє місце, зафіксували і бачимо зайвий клей, що виступив.

Тепер ось нам і знадобляться заздалегідь нарізані шматочки картону. Проводячи ними по місцю сполучення деталей, на куточку накопичується зайвий клей. Частіше міняємо картонки навіть на короткій ділянці і витираємо майже насухо таким чином клей.

Але якщо біле на білому здається чистим, то, наприклад, чорний клей на червоному кузові буде сильно помітний навіть у кілька мікрон товщини. Тому зібравши всі “вершки” картоном переходимо до вологого прибирання. Беремо м’яку не ворсисту тканину, яка не обсипається (дитячі пелюшки і підгузки для прикладу) і, обмокнувши її в уайтспірит, починаємо витирати всі сліди клею.

На білому їх видно під певним кутом у вигляді матового нальоту на глянці кузова і обважування. Ганчірки змінюємо в міру забруднення клеєм. Терти можна довго і нудно. Оскільки і клей вже почав підсихати і його структура іноді має вигляд меду, який тягнеться з одного місця в інше. Тому побільше спіриту і не бійтеся що він став стікати патьоками. навіть вчорашнє фарбування він не роз’їсть, зрозуміло, якщо одразу його підтерти, а не залишити на лаку просочену ганчірку на пару годин.Наприкінці роботи має вийти ось такий вигляд

Ну або наближений до такого. Це і називається встановлення пофарбованого обважування.

Як приклеїти спойлер та інші тюнінгові елементи на авто

Друзі, більша частина аксесуарів і тюнінг-елементів в нашому магазині клеїться на двосторонній скотч, або встановлюється на герметик, тому хотіли б надати невелику інструкцію з правильного встановлення. На жаль, те, що для нас із часом стало здаватися очевидним, не є таким для людей, які зіткнулися з цим уперше. Приносимо вибачення, що не зробили подібної замітки раніше.

По-перше, якщо виріб не на 3М скотчі, а ви хочете поставити його надійно і назавжди, то одразу радимо подивитися в бік герметиків, цей варіант простіший для новачків, оскільки.к. дає деяке право на помилку. У Тольятті ж вкрай рідко використовують саме 3м скотч з огляду на його високу ціну, віддаючи перевагу аналогам. Здебільшого, це гідна заміна, але все ж не той легендарний 3М, тому розділимо інструкцію на 2 частини.

Встановлення автомобільного тюнінгу на двосторонній скотч

Встановлення авто аксесуарів на герметик

Тут варто почати з вибору виду герметика. Найзліший і найдорожчий. скляний герметик, яким вклеюють лобові стекла автомобіля. Зазвичай він продається разом з базовим активатором, який наноситься на виріб і автомобіль, а тільки потім наноситься сам герметик. Зазвичай, дана суміш чорна, а також дуже складно очищається з машини, тому даний варіант радимо тільки якщо Ви плануєте установку раз і назавжди. Другий же варіант. звичайний прозорий герметик з будь-якого господарського магазину, найкраще силіконовий герметик на водній основі (уникайте укскусной або ж акрилової основи). Ідеально якщо він буде морозостійким.

Ставлю спойлер сам. Мануал.

Отже, перейду відразу до справи. Для самостійного встановлення спойлера будуть потрібні витратні матеріали:1) Знежирювач2) Праймер3) Клей4) Малярський скотчПро все по порядку:Спершу приміряємо спойлер, щоб зрозуміти, як він встане. За бажанням можна відзначити місце вдалої примірки за допомогою малярського скотча, щоб зрозуміти куди цілитися під час приклеювання.

Якщо клеїмо оригінал, то відступ від краю має дорівнювати зазору між багажником і крилом. Не оригінал. орієнтуємося за ситуацією.

Знежирювач можна використовувати будь-який, але я використовував спирт (всередину можна потім, спершу потрібно залишити для справи). Протираємо місце вологою ганчіркою, потім протираємо спиртовою ганчіркою. Сама ганчірка має бути бажано зі справжньої мікрофібри, щоб не залишити мікроподряпин і смуг.Далі наносимо на місце приклеювання праймер. спеціальну хімію для адгезії (кращого схоплювання). Також праймер наносимо на сам спойлер і трохи чекаємо висихання. Це обов’язковий пункт, нижче фото що буде, якщо цим знехтувати

Як бачимо. клей зовсім не тримається без праймера. Річ трохи шкідлива для ЛФП, особливо для білих машин, може залишити жовті плями. Щоб було акуратно, можна обклеїти зони поруч малярським скотчем за бажанням.

Праймер буває рідкий і у вигляді просоченої серветки. Тільки для спойлера вистачить тільки однієї серветки за 100, для інших випадків можна придбати побільше.

Переходимо до клею. Я використовував двосторонній скотч 3М. Рекомендується використовувати варіант 4мм, але його в продажу знайти не просто, тому взяв 6мм. Різниця не велика, цілком підходить.

Стрічку треба нанести обов’язково суцільною лінією по довжині спойлера, ніяких огризків і відрізків. Клеїмо акуратно, намагаємося з зазором менше 1 мм від краю. Краї стрічки підгинаємо. На жаль фото не зробив, був захоплений процесом, тому буде малюнок.

Прикладаємо спойлер спочатку центром, потім притискаємо краї. Стежимо за відступами по краях, а також за висотою приклеювання. Спойлер повинен продовжувати верхню волосінь для тримера багажника.

З оригіналом цього домогтися не легко, а ось з копією дуже просто. Моментально краї не візьмуться, буде можливість коригувати, але робити це потрібно якомога менше.Якщо все рівно (у всіх сенсах), то тягнемо червоні стирчать краю уздовж спойлера і сильно притискаємо його на 10 сек. Потім необхідно приклеїти малярський скотч на спойлер і багажник для кращого схоплювання.

Після приклеювання скотч 3М тримає на 30% своєї сили. Схоплювання на повну силу буде через 72 години, тому з малярським скотчем потрібно поїздити хоча б 1 день. Для максимального ефекту краще перший день або не їздити на машині зовсім, або хоча б без дощу. Мийка під тиском теж три дні заборонена.Крім скотча 3М можливе приклеювання на герметик.

Процедура загалом схожа і клеїти зручніше, тому що буде багато часу для маневрів з вирівнювання. Однак мінус у тому, що відклеїти спойлер на герметосі вже не вийде, доведеться фарбувати багажник. А щоб відклеїти спойлер на скотчі, якщо він набрид і хочеться поміняти дуже просто. Для цього використовуємо рибальську волосінь для тримера і нагрівання феном.

Потім залишки клею можна легко стерти спеціальною хімією. Від спойлера теж, не так легко, але реально. Слідів не залишається.

Ну і наостанок я б хотів висловити щиру подяку всім тим хлопцям в автосервісі, які цим не займаються, або роблять неякісно, або роблять за мільйон доларів, бо завдяки вам я усвідомив, що я не такий вже й рукожоп, та й загалом було приємно колупатися з машиноюЯкщо вам сподобався запис, то напишіть у коментарях чи треба викласти як кріпити накладки на пороги. Всім бажаю удачі!

Спойлер на скло. потрібна порада, як склеїти цю теличку

Ще перед відпусткою, теплим липневим днем, я грався на сонечку з клеєм-герметиком.Спочатку все йшло добре! Навидавлював чорних козявок і найжорстокіше заінсталював назад хромовану накладку

Далі ми приліпили власне хвостик. Навіть намотав малярки для краси

Вийшло здорово! Досі не зрозумілий задум дизайнера щодо ширини накладки, але я сподіваюся, що у нього під периною лежить горошина з кулю для боулінгу, та й спиться йому поганенько.

Поясню: залишаються видні чорні смужки (гумки скла), накладка занадто коротка (не широка) мій спойлер (CSR), клеїться як би всередину рамки скла

більш вдалий варіант Reiger, ніби зливається з кузовом

Власне питання! ЧИМ ПРИКЛЕЇТИ? Dinotrol 500. гівно! чи це в мене такі руки.

На що приклеїти спойлер

Пацани, суть питання впринципі видно з назви теми. Проблема в тому що спочатку, перед фарбуванням я його не підганяв.пофарбував наліпив 3М скотч, знежирив задні двері, прогрів і приклеїв.через якийсь час помітив що одна сторона відклеїлася.купив скотч ширший і приклеїв знову.щас дивлюся знову почав відклеюватися. Відразу хочу сказати двері свердлити не буду! Може на сьогодні є якийсь більш потужний скотч, ніж 3М?

Коментарі 42

Народ правильно каже, саджай на скляний герметик. Клеїв на нього бічні молдинги (не на своїй машині) тримає добре, надійно.

Дякую, гарна розповідь.а як він хоч виглядає цей скотч?є фотка?

Така сама фігня, тримався на 3м, тепер лежить удома ))) оскільки машина біла, буду клеїти на казанський герметик. Зараз холодно, на вулиці ліпити сенсу немає, довго буде сохнути, а машина потрібна щодня))) Загалом якщо є теплий гараж, ліпи на Казань і за ніч висохне (це моя думка). Коли небудь міняв скло фари на дев’ятці? Так ось воно тримається якраз на казанському силіконі, цим все сказано.

Це чо за казанський герметик? Скляний чи що?

Звичайний Казанський білий авто герметик- прокладка. Є в будь-якому автомагазині. Скло на фарах на ВАЗ 2106, 08, 09 клеяться із заводу саме на нього. Клеїть все, я особисто пробував на пластику, фанері, деревно-стружковій плиті тримає відмінно.

Треба заїхати подивитися.його ж ще якось притиснути блін треба

Однозначно на бутил (скляний герметик) клей, краще навряд чи що буде тримати

ВСТАНОВЛЕННЯ СПОЙЛЕРА НА СИЛІКОНОВИЙ ГЕРМЕТИК

ЗАРАЗ Я ВАМ НА ХОРОШОМУ ПРИКЛАДІ РОЗПОВІМ ЯК ВСТАНОВИТИ, А ТОЧНІШЕ ПРИКЛЕЇТИ ПРАКТИЧНО БУДЬ-ЯКИЙ СПОЙЛЕР НА ПРОЗОРИЙ СИЛІКОНОВИЙ ГЕРМЕТИК. ІСТОРІЯ ТАКА)) НА ФОТО ВИ ВИ БАЧИТЕ Priora, НА Priora СТОЇТЬ СПОЙЛЕР ЦЯ Priora НАШОГО МОДЕЛЬЩИКА СЕРГІЯ МОДЕЛЬЩИК ЦЕ ЛЮДИНА, ЯКА МАЙБОРУЄ ФОРМИ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ТЮНІНГУ І ДАНИЙ СПОЙЛЕР БУВ ЗРОБЛЕНИЙ САМЕ НИМ І ДАНИЙ СПОЙЛЕР СПЕЦІАЛЬНО ЗА ПОБАЖАННЯМИ ПОКУПЦІВ БУВ ЗРОБЛЕНИЙ ПІД КРІПЛЕННЯ 4 СКОБАМИ ЩОБ НЕ СВЕРДЛИТИ КРИШКУ БАГАЖНИКА. І ОСЬ СЕРГІЙ ВИРІШИВ ТЕЖ СОБІ ПОСТАВИТИ СПОЙЛЕР)) ТАК ДЛЯ СЕБЕ ДЛЯ КРАСИ

БУДЬ-ЯКИЙ СПОЙЛЕР, ЩО ПІД СВЕРДЛІННЯ, ЩО ПІД СКОБИ, ОДНАКОВО СТАВИТЬСЯ НА “СИЛІКОН”. ТАК НА СЛЕНГУ УСТАНОВНИКІВ ТЮНІНГУ НАЗИВАЄТЬСЯ ПРОЗОРИЙ СИЛІКОНОВИЙ ГЕРМЕТИК)))

СИЛІКОН ПОТРІБЕН ЩОБ: ПРИ СВЕРДЛІННІ ІЗОЛЮВАТИ МІСЦЕ СВЕРДЛІННЯ ВІД ВПЛИВУ ВОЛОГИ, ПРОСТО ЩОБ ДІРКА НЕ ПОЧАЛА ІРЖАВІТИ)) ПРИ СКОБАХ ЩОБ СПОЙЛЕР НЕ ШОРКАВ ПО ФАРБОВАНІЙ ПОВЕРХНІ І НАДАЛІ НЕ СТЕР ВСЕ ЛКП І ЩОБ ТАМ ЗНОВУ Ж ТАКИ НЕ ПОЧАЛО ІРЖАВІТИ))) ВЗАГАЛІ СИЛІКОН ПОТРІБЕН ЗАВЖДИ ЩОБ БУЛО КРАСИВО І НЕ ЗАІРЖАВІЛО))) ТАК САМО СИЛІКОН ХОВАЄ КРАДЕ ЩІЛИНУ МІЖ СПОЙЛЕРОМ І КУЗОВОМ. ЯКЩО СПОЙЛЕР ТАКОЇ ЯКОСТІ)), ЩО МАЄ ТАКИЙ ЗАЗОР.

ТАК от повернемося до нашої Priora СЕРГІЙ ВСТАНОВИВ СПОЙЛЕР НА СИЛІКОН І ПРИТИСНУВ ЇЇ СКІБКАМИ згідно з КОНСТРУКЦІЄЮ СПОЙЛЕРА.

АЛЕ ПОТІМ ЧЕРЕЗ ДЕЯКИЙ ЧАС, ТАК БИ МОВИТИ, В ПРОЦЕСІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ З’ЯСУВАЛОСЯ, ЩО ВІД ПРИРОДНИХ ДЛЯ КУЗОВА ПЕРЕМІЩЕНЬ, ТОЧНІШЕ, КРИШКИ БАГАЖНИКА, ЦІ СКОБИ ТРОХИ ПОТЕРЛИ ЛФП НА ВНУТРІШНІХ СТОРОНАХ КРИЛ. ДИВ ФОТО І ТОМУ СЕРГЕЙ ПРОСТО ВЗЯВ І ВІДКРУТИВ СКОБИ. І СПОЙЛЕР ПРИКЛЕЄНИЙ НА СИЛІКОН СПОКІЙНО ПРОДОВЖУВАВ СТОЯТИ НА СВОЄМУ МІСЦІ))) І ПЛОЩА ЗІТКНЕННЯ СПОЙЛЕРА І КРИШКИ БАГАЖНИКА І НЕ ТАКА ВЕЛИКА БУКВАЛЬНО 2 НА 10 СМ.

ЦЕ ОСОБЛИВО БУДЕ ВАЖЛИВО ТИМ, ХТО НЕ ВІРИТЬ, ЩО СИЛІКОН МОЖЕ ПРИКЛЕЇТИ НАМЕРТВО))) ТАКІ ТЕЖ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ)))

Я СПЕЦІАЛЬНО ПРИ НАГОДІ ЗРОБИВ ЦІ ФОТО, ЩОБ ПРОСТО ВІДРАЗУ ВСІМ БУЛО ЗРОЗУМІЛО)))

У ПІДСУМКУ ЯК ПРАВИЛЬНО ПРИКЛЕЇТИ СПОЙЛЕР НА СИЛІКОН:

ЯКИЙ ВЗЯТИ СИЛІКОН. КУПІТЬ ПРОСТО ЗВИЧАЙНИЙ НОРМАЛЬНИЙ СИЛІКОН, УСТАНОВНИКИ ЗАВЖДИ КОРИСТУВАЛИСЯ ТУПО НАЙДЕШЕВШИМ))) ГОЛОВНЕ ЩОБ НЕ БУВ ПРОСТРОЧЕНИЙ. НУ І НАПЕВНО ЩОБ ЗБЕРІГАВСЯ В ТЕПЛІ)))

КЛЕЇТИ СПОЙЛЕР ОБОВ’ЯЗКОВО ПОТРІБНО В ТЕПЛІ, НУ НАПЕВНО 15 ГРАДУСІВ ЦЕ МІНІМУМ)))

ПРИКЛЕЄНИЙ СПОЙЛЕР ПОТРІБНО ЗАЛИШИТИ БЕЗ РУХУ НУ ХВ НА НІЧ))) ЗАЗДАЛЕГІДЬ ЦЕ ПРОДУМАЙТЕ.

ПРИГОТУЙТЕ ДЛЯ ЗНЕЖИРЕННЯ ПОВЕРХНІ ЩОСЬ ТИПУ БЕНЗИН-КАЛОША, ЗНЕЖИРЮВАЧ, ПРОСТО БЕНЗИН, НУ А В ІДЕАЛІ СПИРТ!! ТАК САМЕ СПИРТ, Т.К. ВІН РОЗЧИНЯЄ СИЛІКОН І ЦЕ ДУЖЕ ВАЖЛИВО)) АЛЕ МОЖНА І НЕ ЗАГАНЯТИСЯ))) І ОБОВ’ЯЗКОВО ПРИГОТУЙТЕ ГАНЧІР’Я, ДУЖЕ БАГАТО, ВИТИРАТИ СИЛІКОН.

ПРИГОТУЙТЕ МАЛЯРСЬКИЙ СКОТЧ, БАЖАНО НЕ ВУЗЬКИЙ, ШИРИНИ 2 СМ БУДЕ НОРМ.

ЯК КЛЕЇТИ?? ГОЛОВНЕ ПРАВИЛО СІМ РАЗІВ ВІДМІРЯЙ. ОДИН ВІДРІЖ))

БЕРЕМО СПОЙЛЕР І ПРИКЛАДАЄМО ДО КУЗОВА, ДИВИМОСЯ, ЯК ВІН ВСТАЄ, ЛІВОРУЧ-ПРАВОРУЧ, ВЕРХ-НИЗ, НАМ ПОТРІБНО ЗРОЗУМІТИ, ЩО В ПІДСУМКУ ВИХОДИТЬ, ЯК ПРИЛЯГАЄ

ВИСТАВИЛИ СПОЙЛЕР, ЦЕ ВСЕ ПОКИ ЩО НА СУХУ))) БЕРЕМО ВІДРИВАЄМО ЧУСОЧКИ МАЛЯРСЬКОГО СКОТЧА І ПРИКЛЕЮЄМО ЙОГО ДО КУЗОВА ПО КРАЯХ СПОЙЛЕРА, ЯК БИ ВІДЗНАЧАЄМО ЙОГО КОРДОНИ НА КУЗОВІ, ЦЕ ПОТРІБНО ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ПОТІМ ВЖЕ З НАМАЗАНИМ СИЛІКОНОМ НЕ ЛОВИТИ СПОЙЛЕР ПО КУЗОВУ)))

ЗВІСНО ТАКІ ПРОЦЕДУРИ КРАЩЕ РОБИТИ УДВОХ)) АЛЕ Я ОСОБИСТО ОДИН ЇХ ПЕРЕСТАВИВ ДУЖЕ БАГАТО))

ЗНЕЖИРЮЄМО ПОВЕРХНІ КУЗОВА І СПОЙЛЕРА

НАНОСИМО СИЛІКОН НЕ ДУЖЕ ТОВСТОЮ КОВБАСКОЮ, В СЕРЕДНЬОМУ ТОВЩИНИ 3-4 ММ БІЛЬШ НІЖ ДОСТАТНЬО НАНОСИТИ СЛІДУЄ ПО ПЕРИМЕТРУ НОГИ СПОЙЛЕРА ЗРОБІТЬ ВІДСТУП ВІД КРАЮ СПОЙЛЕРА ПРИБЛИЗНО 3-4 ММ, ЩОБ ПІД ЧАС ПРИТИСНЕННЯ СИЛІКОН ЗАПОВНИВ ЦЕЙ ПРОСТІР ДО КРАЮ, ЯКЩО НАМАЗАТИ БАГАТО І ТОВСТО, ТО ВІН ПРОСТО ВИЛІЗЕ НАЗОВНІ, І ВАМ ДОВЕДЕТЬСЯ ЙОГО ВИТИРАТИ, В ІДЕАЛІ, ПІД ЧАС ПРИТИСНЕННЯ, СИЛІКОН МАЄ ПРЯМ ТРОХИ ВИЙТИ НАЗОВНІ, ЗАПОВНИВШИ ВСЮ ЩІЛИНУ МІЖ СПОЙЛЕРОМ І КУЗОВОМ

ВИ НАМАЗАЛИ КОВБАСКУ СИЛІКОНУ ПО ПЕРИМЕТРУ НОГИ СПОЙЛЕРА, А ПО СЕРЕДИНІ НОГИ МОЖНА ЗРОБИТИ КІЛЬКА СМУЖОК СИЛІКОНУ АБО КІЛЬКА ЛІНІЙ ХРЕСТОМ, НЕ ТРЕБА ПОВНІСТЮ ЗАПОВНЮВАТИ ПЛОЩУ НОГИ СИЛІКОНОМ, ВІН У ВАС ТАМ НІКОЛИ НЕ ВИСОХНЕ.

ТРЕБА ПО ПЕРИМЕТРУ І В СЕРЕДИНІ ТРОХИ, ЦЕ ЗАВЖДИ БУЛО ДОСТАТНЬО, ЯКЩО НОГИ У СПОЙЛЕРА ДУЖЕ ДОВГІ, ТО ЗВИЧАЙНО ДОДАВАЙТЕ В СЕРЕДИНУ СМУЖКИ СИЛІКОНУ ЩОБ НАДІЙНО ПРИКЛЕЇТИ СПОЙЛЕР.

СИЛІКОН НАМАЗАЛИ, ТЕПЕР ЗАНОСИМО СПОЙЛЕР НА КУЗОВ, У НАС БУЛИ МІТКИ ЗІ СКОТЧА

СПОЙЛЕР ЗАНЕСЛИ НА КУЗОВ, ПОКИ СИЛЬНО НЕ ПРИТИСКАЄМО, ПРИБИРАЄМО СМУЖКИ СКОТЧУ

І ОСЬ ТЕПЕР ПРИТИСКАЄМО СПОЙЛЕР ДО КУЗОВА

ГОЛОВНЕ ЩОБ СПОЙЛЕР НЕ З’ЇХАВ ЗІ СВОГО МІСЦЯ, ТОМУ ПРИТИСКАЄМО АКУРАТНО)))

ВСЕ ПРИТИСНУЛИ, СПОЙЛЕР СТОЇТЬ НА СВОЄМУ МІСЦІ. АЛЕ СИЛІКОН ВИЙШОВ ПО КРАЯХ, ОСЬ ТЕПЕР ЙОГО ТРЕБА ВИДАЛИТИ.

ЯКЩО ДЕСЬ СИЛІКОН НЕ ВИЙШОВ НАЗОВНІ І Є ЩІЛИНА МІЖ СПОЙЛЕРОМ І КУЗОВОМ, ТО ТУДИ ПРОСТО ВЛИВАЄТЕ СИЛІКОН З ПІСТОЛЕТА. ЗАПОВНЮЮЧИ ЩІЛИНУ

ВСЕ ТЕПЕР ВАШ СПОЙЛЕР СТОЇТЬ, ЩІЛИН НЕМАЄ, АЛЕ СИЛІКОН СТИРЧИТЬ ПО ПЕРИМЕТРУ.

БЕРЕТЕ ГАНЧІР’Я РЯСНО ЗМОЧУЄТЕ ЙОГО ВИЩЕОПИСАНИМИ РІДИНАМИ І СТИРАЄТЕ СИЛІКОН З КУЗОВА

НАМАГАЙТЕСЯ НЕ РОЗМАЗУВАТИ ЙОГО. А САМЕ ПІДЧІПЛЮВАТИ ГАНЧІРКОЮ, ЩОБ ВІН ЗАЛИШАВСЯ НА ГАНЧІРЦІ.

ЯКЩО ВИ ВИКОРИСТОВУЄТЕ ДЛЯ ВИТИРАННЯ СПИРТ, ТО ВІН БУДЕ РОЗЧИНЯТИ СИЛІКОН, І ЦЕЙ ПРОЦЕС ПРОЙДЕ ДУЖЕ ШВИДКО

ОБОВ’ЯЗКОВО ПІД ЧАС ПОДАЛЬШОГО ПРАННЯ ВИКОРИСТОВУЄТЕ СВІЖЕ ГАНЧІР’Я, РЯСНО ЗМОЧУЮЧИ ЙОГО ПОТРІБНОЮ РІДИНОЮ.

ІНАКШЕ У ВАС СИЛІКОН СИЛЬНО РОЗМАЖЕТЬСЯ ПО МАШИНІ І БУДЕ ПОТІМ НЕ ГАРНО КОЛИ ВИСОХНЕ.

САМЕ ТОМУ НЕ ТРЕБА БАГАТО ЙОГО НАНОСИТИ НА КРАЙ СПОЙЛЕРА ПОТРІБНО САМЕ В МІРУ, ЩОБ БАГАТО НЕ ВИЛАЗИЛО НАЗОВНІ.

НУ ОСЬ І ВСЕ СПОЙЛЕР СТОЇТЬ НА СВОЄМУ МІСЦІ, СИЛІКОН ВИТЕРЛИ, ВСЕ ГОТОВО.

ТЕПЕР ТРЕБА ЗАЛИШИТИ НА 10-12 ГОДИН, ЩОБ ВІН ВИСОХ

ЯКЩО У ВАС СПОЙЛЕР ВАЖКИЙ І ВІН НОРОВИТЬ З’ЇХАТИ ЗІ СВОГО МІСЦЯ, ТО МОЖНА ЙОГО ПРИТЯГНУТИ СКОТЧЕМ, НАПРИКЛАД, КРАЙ СКОТЧА ПРИКЛЕЮЄТЕ ДО ДАХУ І, РОЗТЯГУЮЧИ ЙОГО ЧЕРЕЗ СПОЙЛЕР, ПРИКЛЕЮЄТЕ ЙОГО ДО ЗАДНЬОГО СКЛА. АБО ДО КРИШКИ БАГАЖНИКА. АЛЕ НЕ ПЕРЕСТАРАЙТЕСЯ, А ТО ВАШ СКОТЧ ЗРУШИТЬ СПОЙЛЕР.

17 ВАЖЛИВИЙ МОМЕНТ. САМІ НА МІСЦІ ОЦІНЮЙТЕ ЯКИЙ У ВАС СПОЙЛЕР ЗА ВАГОЮ І РОЗМІРАМИ. ЯКЩО ЛЕГКИЙ І НЕ ДУЖЕ ВЕЛИКИЙ, ТО МОЖНА І ПРИКЛЕЇТИ, ЯКЩО ВІН У ВАС ВЕЛИКИЙ І ВАЖКИЙ, ТО, ЗВИЧАЙНО, КРАЩЕ ПРИСВЕРДЛИТИ ДЛЯ НАДІЙНОСТІ. СИЛІКОН ТРИМАЄ, АЛЕ ГВИНТ ЯКИМОСЬ ЧИНОМ БУДЕ МІЦНІШИМ.

ЩЕ ТРОХИ ПРО ВЛАСТИВОСТІ СИЛІКОНОВОГО ГЕРМЕТИКА В ЙОГО ІНСТРУКЦІЇ ЧІТКО НАПИСАНО: ВИСОКА АДГЕЗІЯ ДО ПОФАРБОВАНИХ ПОВЕРХОНЬ ЦЕ І ЗНАЧИТЬ ЧОМУ СИЛІКОН ДОБРЕ ТРИМАЄ НАПРИКЛАД СПОЙЛЕРА СИЛІКОН В’ЇДАЄТЬСЯ В ПОВЕРХНЕВИЙ ШАР ЛКП ТОМУ КУЗОВ І СПОЙЛЕР НАДІЙНО СКРІПЛЮЮТЬСЯ МІЖ СОБОЮ.

АЛЕ ДУЖЕ ВАЖЛИВО ІНШЕ. СИЛІКОН НЕ ПРИЛИПАЄ ДО СКЛА, ГОЛОГО МЕТАЛУ І ГОЛОГО ПЛАСТИКУ. ВІН НЕ МОЖЕ ЗРОБИТИ ХОРОШУ АДГЕЗІЮ ДО ТАКИХ МАТЕРІАЛІВ.

НУ НА ПРАКТИЦІ ТАК ВСЕ ОДНО КЛЕЯТЬ ТАКІ СПОЙЛЕРИ. ТАК ВІН ТРИМАЄТЬСЯ, АЛЕ СКОРІШЕ ЗА РАХУНОК СИЛИ ТЕРТЯ. Я ВВАЖАЮ ЦЕ НЕПРАВИЛЬНИМ, НЕ ГРАМОТНИМ ВСТАНОВЛЕННЯМ. ЩОБ БУЛО ПРАВИЛЬНО ТРЕБА ПОФАРБУВАТИ ВНУТРІШНЮ СТОРОНУ. І ТОДІ БУДЕ АДГЕЗІЯ

АБО ЩЕ ГРАМОТНІШЕ ТАКІ СПОЙЛЕРА ПРИКЛЕЮВАТИ НА ДВОСТОРОННЮ СТРІЧКУ 3М ОБОВ’ЯЗКОВО ВИКОРИСТОВУЮ ПРАЙМЕР 3М.

НУ ОСЬ І ВСЕ СПОДІВАЮСЯ ЦЕ БУЛО КОРИСНО ДЛЯ ВАС.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *